Rock Werchter 2025

Kwestie van in de vroege middag meer dan voldoende te eten en drinken om dit te overleven ...
Te mooi om waar te zijn toch ?
Amyl en Fontaines DC zijn toch wel hele stevige kanshebbers voor de donderdag. QOTSA is nog wat meer speculatie (of ze komen en zo ja, op welke dag).

• Leuk
Waarderingen: mattman
Als QOTSA komt krijgen die wel een aparte aankondiging zeker? Morgen QOTSA en donderdag (dag voor verkoop zoals vorig jaar) pakketje?
In november 2021 zat Queens of the Stone Age in een aankondigingspakket met 15 andere namen (ze hebben later wel moeten annuleren voor die editie van 2022).

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Zowel Raye als Rufus du Sol spelen op woensdag nog op Open'er in Polen, dus donderdag is de minst waarschijnlijke dag.

Try harder. 😅 Maar nee, dan zal ik me maar eens verdiepen in dat Rüfus Du Sol.
Doelde meer op ander genre voor de niet hardere gitaren liefhebbers en het feit dat je niet superveel dagtickets hoeft te verschuiven met je Barnhead op de LP dag, niet zozeer op jouw smaak. Anders kwam ik wel met een Big Red Machine ofzo ;)

• Leuk
Waarderingen: mattman

Hier komt nog wat stevigs op het programma. Met ook MUSE bovenaan, dat riekt naar Graspop dit jaar. Ook zal MUSE zeker niet op Werchter staan met de 4 afsluiters al bekend.

Ook TIll Lindeman staat daar dus.

Users who are viewing this thread