Rock Werchter 2025

Vandaag een aankondiging? De wishlist is zondag gesloten geweest en de site is op orde gezet...
Plus vorige jaren toch meestal donderdag als aankondigingsdag voor headliners.

Laatst bewerkt:
Mochten ze al wat vandaag hebben willen aankondigen denk ik dat ze uitstellen. Aandacht ligt nu toch wat meer bij Liam Payne in de media.

• Geweldig
Waarderingen: Yerko_music
Dat zou mij straf lijken dat ze daarvoor een aankondiging gaan uitstellen.
Zal zeker niet de eerste keer zijn, kan zo geen voorbeelden noemen maar ik weet zeker dat deze discussie vaker is gevoerd en dat de partij die dacht aan uitstellen altijd gelijk kreeg.

Ik kende de man niet, zijn band wel natuurlijk. Sowieso altijd erg wanneer zoiets voorvalt.
Maar als er vandaag een aankondiging zou zijn dan is dat heel waarschijnlijk een band of artiest die (een deel van) zijn tour data vrijgeeft.

Dan moet de act al in hetzelfde straatje liggen om er rekening mee te houden denk ik.

Glass Animals liet gisteren toch vallen niet al te lang te wachten om nog eens naar België te komen. Mogen heel graag een hoge Barn spot krijgen, was geschift goed gisteren in Vorst.

• Wow
Waarderingen: Yerko_music
Vandaag een aankondiging? De wishlist is zondag gesloten geweest en de site is op orde gezet...
Plus vorige jaren toch meestal donderdag als aankondigingsdag voor headliners.
En in 2012 kwamen ze ook op 17 Okt met aankondiging
:teach:

Glass Animals liet gisteren toch vallen niet al te lang te wachten om nog eens naar België te komen. Mogen heel graag een hoge Barn spot krijgen, was geschift goed gisteren in Vorst.
Werd gisteren ook veelvuldig gedraaid op StuBru. Kan bijna niet missen, zou je zeggen.

Qua belgische invulling: Customs lijkt een comeback te gaan maken.
The Hickey Underworld, Das Pop, Customs, Zornik,... De afrekening anno 2008 beleefd zowat zijn hoogdagen met al die comebacks van de laatste tijd.

Wie o Wie zet deze trend verder... A Brand? Freaky Age?

Ook binnen de live nation stal natuurlijk. Maar moeten geen hoge spot vragen.

The Hickey Underworld, Das Pop, Customs, Zornik,... De afrekening anno 2008 beleefd zowat zijn hoogdagen met al die comebacks van de laatste tijd.

Wie o Wie zet deze trend verder... A Brand? Freaky Age?
Metal Molly mag ook aan dat lijstje toegevoegd worden.

Users who are viewing this thread