Rock Werchter 2024

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
601
524
Echt een fantastisch weekend gehad! Voor mij de eerste keer een heel weekend Werchter en och man, wat was het geweldig! Alles was naar m’n smaak deze editie. Bepaalde dingen hebben veel indruk gemaakt, zal later een verslagje typen.

Voor de mensen op de Hive, veel succes met de laatste nacht. Ik hoop dat die helicopter die overvliegt nu en de feestende jongeren zich vanavond een beetje koest houden! Dan kunnen we morgen nog (enigszins) fris weg…

Een fijne avond allemaal!
 

Jo &Sky

Campingartiest
18 mei 2023
51
230
Eerste keer Foo Fighters hier, zorgen over veel lullen bleken ongegrond. Heerlijke afsluiter met gewoon recht toe recht aan spelen. Alleen een beetje abrupt einde. Wel het meest leipe publiek dat ik bij een headliner heb gezien op Werchter wanneer ik zelf niet in het voorvak stond.
Het was idd plots "over en sluiten" hé... Moesten die mannen misschien ook een bus hebben :) ? Had nog een paar nummers verwacht maar... nougatbollen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Zoveel mooie momenten dit weekend. Blijft een 4 daags vakantiegevoel met heerlijke muziek.
Maar foo fighters wow.. dit was een headliner het woord waardig. Een werchter headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky en johanra

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.065
5.421
Beste dag vh weekend
4 die ik momenteel moeilijk kan ordenen, maar echt fantastisch waren: IDLES, Kiwanuka, Brutus, Foo´s
Voor de rest
5. Scowl (wat een herrie, maar was wel welkom)
6. Hotwax
7. Bluai
8. Froukje (ik snap de hype echt niet zelfs nu in de barn kon het me niet boeien)
9. The Breeders (saai en ongeïnspireerd, ook niet al te best gezongen)
Pretenders is er spijtig genoeg niet van gekomen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.987
4.062
Voor iedereen bij de Foo’s, of Parcels, geniet ervan!

We hebben er vooraf een hoop met z’n allen over lopen brommen maar volgens mij gaat dit jaar de boeken in als een mooi Werchter jaar.

Volgend jaar jubileumeditie. 👌 Ik ga er vanuit dat er daar vannacht al over gespeculeerd gaat worden!
Waar blijft dat 2025 topic toch?!?!?!
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.336
Haha same. Verschrikkelijke fomo dit weekend en dan kunnen we maar vast een eerste schot voor de boeg voor de jubileumeditie wagen!
Zou ik een nieuw topic openen? Enige dat me tegenhoudt, is dat er dan twee met dezelfde benaming zijn. Maar ik sta echt al klaar om het te posten 😂
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.171
Zeer fijne editie maar ook kritisch.
Voor het heden en de toekomst.

Foo fighters zijn een Leuke afsluiter om te hebben en vrij uniek dit jaar.
Maar het doet mij persoonlijk steeds minder. Maar dat is bij de meeste Mainstage namen tegenwoordig.

Maar dat is voor later
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken