Rock Werchter 2024

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
293
261
Voor iedereen bij de Foo’s, of Parcels, geniet ervan!

We hebben er vooraf een hoop met z’n allen over lopen brommen maar volgens mij gaat dit jaar de boeken in als een mooi Werchter jaar.

Volgend jaar jubileumeditie. 👌 Ik ga er vanuit dat er daar vannacht al over gespeculeerd gaat worden!
 

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
293
261
Lekkere knalfuif bij Marc Rebillet zie ik op Canvas voorbij komen, pfff.

Ik heb alle uitzendingen van gisteren en vandaag nu teruggekeken. Vooralsnog niks van Jessie Ware, Janelle Monáe of Dua Lipa geloof ik. Zal dan ook wel niet meer komen, spijtig.

Wel 2x Nothing Matters (TLDP), in een steengoeie versie overigens. En Roisin Murphy kon me in de uitzending niet zo boeien. Live was dat dus wel een geweldig feestje?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.719
Foos beginnen lekker. Maar te weinig mijn band om 2,5 uur naar te blijven kijken. En mijn favoriete nummer is al gepasseerd. 😅

Straks maar eens terugkeren voor de encore.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
Lekkere knalfuif bij Marc Rebillet zie ik op Canvas voorbij komen, pfff.

Ik heb alle uitzendingen van gisteren en vandaag nu teruggekeken. Vooralsnog niks van Jessie Ware, Janelle Monáe of Dua Lipa geloof ik. Zal dan ook wel niet meer komen, spijtig.

Wel 2x Nothing Matters (TLDP), in een steengoeie versie overigens. En Roisin Murphy kon me in de uitzending niet zo boeien. Live was dat dus wel een geweldig feestje?
Vond Roisin eerlijk gezegd best tegenvallen. Wat eentonige disco zonder kop en staart.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
293
261
Loverman: holy shit ik heb nog nooit zoveel angst gevoeld tijdens een optreden. Alsof The Joker met diep fluwelen stem op het podium stond en elk moment door het lint kon gaan. Wel heel bijzonder wat die man toonde, maar of ik het echt goed vond weet ik ook weer niet. Fascinerend in ieder geval wel.

Op basis van jouw stukje heb ik Loverman zojuist eens opgezocht op de vod van Werchter. Die clownsneus verbaasde me direct al. Hoort dat altijd bij zijn act?

IMG_2504.jpeg
 
Laatst bewerkt:

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.185
1.393
Foo Fighters konden me maar weinig boeien.

Everlong wel een wereldnummer en het hoort er gewoon bij om de zondagavond bij de headliner af te sluiten. 🙂
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra

Gebruikers die dit onderwerp bekijken