Rock Werchter 2024

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.733
4.791
Ik heb hem nooit live gezien, maar de opzet van zijn liveshow is gewoon saai. Geen of matige vocals, wat covertjes. Dat gaat binnen 10 minuten wel vervelen.
Dit dus, kan gitaar spelen hoor, maar gwn vrij saai, veel covers, als hij dan wat RATM speelt, is het een medley zonder zang, maar in zo´n Barn kan dat mss nog goed uitpakken in tegenstelling tot op de grote wei van GMM in de blakende zon.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.268
4.425
Tja, de meeste mensen komen voor de RATM knallers en dat is anders dan zijn andere muziek. Een andere vibe. De RATM nummers zijn dan weer zonder zang.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.230
1.753
Meh, het zal Tom op main worden. De legacy van Morello is onmiskenbaar, maar de saaie gitaarnummers en afgehaspelde covers zijn een hard pass voor me.
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
145
139
Meh, het zal Tom op main worden. De legacy van Morello is onmiskenbaar, maar de saaie gitaarnummers en afgehaspelde covers zijn een hard pass voor me.
"Tom Morello zal op de spot van Bad Omens spelen in de Barn en Yard Act mag daardoor de Klub C openen op vrijdag"
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
161
137
Ja maar er is nog een groot verschil tussen goed (kunnen) gitaarspelen en goede, boeiende nummers spelen.
Het hoogtepunt vorig jaar tijdens zijn optreden op Graspop was dat Slash op een gegeven moment kwam meespelen.
Voor de rest - jammer om te zeggen - redelijk saai... Killing in the Name is uiteraard fantastisch om live te horen maar de zang komt enkel van het publiek dan.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
338
295
Donderdag ticket in de pocket! Ons spoorboekje zal er in theorie zo uit zien;
Stone
The Gaslight Anthem
Kingfishr
The Hives
Black Pumas
PJ Harvey
The Clockworks
The Streets
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
137
107

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.546
7.308
Voor Werchter is dat weinig verschil. Vorig jaar stond het al aangeduid en nu al hebben ze duidelijk laten weten dat er opnieuw 3,5 euro aan servicekosten zullen aangerekend worden bij terugbetaling.
Ik blijf dit echt schandalig vinden. De consument draait op voor de keuze van de organisatie voor een omslachtig systeem.
 

gentle_feast

Nieuw lid
30 jan 2024
3
6
Hallo allemaal, nogmaals, ik kom uit het Verenigd Koninkrijk, dus sorry voor de slechte vertaling
Is het festival meer Frans- of Nederlandstalig?

Salut à tous, encore une fois je viens du Royaume-Uni, donc désolé pour la mauvaise traduction
Le festival est-il plutôt francophone ou néerlandophone ?
 
  • Leuk
Waarderingen: muggenstift

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.117
2.069
Hallo allemaal, nogmaals, ik kom uit het Verenigd Koninkrijk, dus sorry voor de slechte vertaling
Is het festival meer Frans- of Nederlandstalig?

Salut à tous, encore une fois je viens du Royaume-Uni, donc désolé pour la mauvaise traduction
Le festival est-il plutôt francophone ou néerlandophone ?
Vrijwel geheel Nederlandstalig!
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
930
340
Op zich een leuk artikel. Alleen gaan ze eerst zeggen dat het eigenlijk niet kan dat je 3,50 euro betaalt om je eigen geld terug te krijgen. Daarna zeggen ze dat het maximaal de kosten van 1 drankje mag zijn. Goh, is dat op Werchter niet 3,50 euro?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken