Rock Werchter 2024

Tjeef

Playlistbediener
18 jun 2021
15
15
Khruangbin eindigt om 22u30 en Dua Lipa speelt van 22u30-01u. Dat zal wel nog een foutje zijn wellicht?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.612
Hmm, tussen Khruangbin en Dua Lipa maar 5min? Zou dat de reden zijn waarom ze deze band geboekt hebben?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.496
Puzzeltolijd hoehoe! Paar mooie lange settijden van oa Deus en PJ Harvey. Gaslight Anthem en Parkway Drive gelukkig ook een uur. De overlap tussen tussen Sum41 en Snow Patrol is gewoon kak
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.402
1.911
Lijkt mij een uurtje verkeerd gezet te zijn. Serieuze soundbleed met Prins S en de Geit dan.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
138
127
Puzzeltolijd hoehoe! Paar mooie lange settijden van oa Deus en PJ Harvey. Gaslight Anthem en Parkway Drive gelukkig ook een uur. De overlap tussen tussen Sum41 en Snow Patrol is gewoon kak
Dju... Een van de grootste vrezen is blijkbaar uitkomen. Kiezen gaat dus ook verliezen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.166
5.498
En hoezo niet?
Bij Belgische boekingskantoren (weliswaar voor de 'Vlaamse' artiesten) zie je zulke formules toch dikwijls?

Een paar muzikanten meer of minder, een kortere set, etc... geeft al een totaal andere prijs.
Internationaal gaat die vlieger niet op…
 

festirock

Support act
1 dec 2015
845
572
Zeg zeg. :rolleyes: Zoals @theblackmadness hier ook al zei, liever 2u doorspelen zonder lullen.Dat was de vorig keer toch echt wel een dingetje. Maar misschien heeft Dave minder spraakwater op deze keer. Ik wens jou in ieder geval wel een fijne show toe!
Ik vind dat "lullen" vaak wat overroepen. Publiek is vaak toch helemaal mee. Ik kijk er naar uit in juli, 2,5 uur foo fighters. Vorig jaar op rock am ring was het een strak goed concert. Wordt een mooie afsluiter van een fijn weekend
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky en slyke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken