Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Puzzeltolijd hoehoe! Paar mooie lange settijden van oa Deus en PJ Harvey. Gaslight Anthem en Parkway Drive gelukkig ook een uur. De overlap tussen tussen Sum41 en Snow Patrol is gewoon kak
Puzzeltolijd hoehoe! Paar mooie lange settijden van oa Deus en PJ Harvey. Gaslight Anthem en Parkway Drive gelukkig ook een uur. De overlap tussen tussen Sum41 en Snow Patrol is gewoon kak
Zeg zeg. Zoals @theblackmadness hier ook al zei, liever 2u doorspelen zonder lullen.Dat was de vorig keer toch echt wel een dingetje. Maar misschien heeft Dave minder spraakwater op deze keer. Ik wens jou in ieder geval wel een fijne show toe!
Ik vind dat "lullen" vaak wat overroepen. Publiek is vaak toch helemaal mee. Ik kijk er naar uit in juli, 2,5 uur foo fighters. Vorig jaar op rock am ring was het een strak goed concert. Wordt een mooie afsluiter van een fijn weekend
We worden hier door sommige forumleden verwend he Alvast bedankt aan diegene die hier steeds tijd insteken. Zelf heb ik geen idee hoe dit in elkaar steekt.