Wat is dat toch, dat je toch gaat kijken waar je heen zou gaan, zelfs als je geen kaartjes hebt xD
Ale je het zo in de breedte ziet, is het toch weer een geweldige line-up, zeker voor de gemiddelde werchterganger denk ik (@pinkop organisatoren: kijken we mee?
Wat mijn schema zou zijn, zonder me heel erg verdiept te hebben, (!) bij hoogtepuntjes:
donderdag: The gaslight Anthem, Meute(!), Johnny Marr, Black Pumas, Slowidve(!), Pj Harvey, (!) Jane's Addiction, Lenny Kravitz
Allemaal (!) nog nooit gezien, ik zou bijna nog een donderdagkaart scoren
Vrijdag: The beaches, Simple plan, Bad Omens/Tom Odell, dEUS(!), Tom Morello(!), Snow Patrol, Maneskin
Ik denk de minste dag, maar met Simple plan (nooit gezien, maar werkt perfect op zo'n weide), maar zeker dEUS en Tom Morello toch wel wat pareltjes
Zaterdag: The last Dinner Party (!), The Kooks, Nothing but Thieves, Avril Lavigne (!), The Blaze, Prins S. en de Geit, Dua Lipa (!)
De uitroeptekens spreken eigenlijk voor zich, Dua Lipa wordt een wereld show, The Last Dinner Party idem (staan nog vrij vroeg) en Avril Lavigne, tsjaa, een mens moet af en toe hard meeblerren toch?
Zondag: Froukje (!), Idles, Michael Kiwanuka (!), Foo Fighters
De eerdere namen op de zondag me weinig in verdiept, maar froukje in Michael in de barn is feest. Jungle en Parcels tijden de foo fighters is wel heel spijtig, maar ja, in tegenstelling tot velen anderen hier, hoor ik Dave graag lullen (en spelen,ahaha)