Rock Werchter 2024

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.987
2.026
The Rumjacks op Brackrock gezien in augustus.
Hopelijk deze keer in wat drogere condities.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Wel eens gedaan en ik begrijp het niet zo?
Nee geen idee wat voor muziek deze band maakt. Je kan niet alles kennen natuurlijk, is dit een grote naam?
het is gewoon een charismatische frontman met een hele vrolijke live show. live komt het veel beter tot zijn recht dan op album.
niet persé een grote naam maar op de meeste festivals staan ze in de middag op de mainstage, vorig jaar op Graspop was het rond 2 op de mainstage
genre is nu-metal overigens, het kan natuurlijk dat het niet je ding is. het is meer een leuk feestje vroeg op de dag dan kwaliteit hoogstaande muziek zegmaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.542
4.440
Ik heb ze nooit gesnapt. Gewoon een middelmatige groove rock/metal act. Voorganger Dub War was een stuk boeiender, maar dat is ook alweer 25 jaar geleden.
Ze zijn inderdaad gewoon een tof feest, maar geen band waar ik pj harvey of een van die andere tentnamen op donderdagavond voor zou laten lopen
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.165
1.605
Kun je eigenlijk vlot van de Slope naar main en nog behoorlijk wat zien van de grotere acts op main?

Ik wil gerust effe los op de Geit, maar ik wil nu ook niet naar Dua kijken vanop 100 meter afstand. Ik hoef niet voorvak te staan voor de headliners, maar gewoon een aardig zicht op dat hoofdpodium lijkt me wel tof.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
554
414
Kun je eigenlijk vlot van de Slope naar main en nog behoorlijk wat zien van de grotere acts op main?

Ik wil gerust effe los op de Geit, maar ik wil nu ook niet naar Dua kijken vanop 100 meter afstand. Ik hoef niet voorvak te staan voor de headliners, maar gewoon een aardig zicht op dat hoofdpodium lijkt me wel tof.
Als je de Slope act helemaal afkijkt is 't niet echt heel chill. Had het bij the murder capital - Muse.
 
  • Leuk
Waarderingen: parelconfituur

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.542
4.440
Kun je eigenlijk vlot van de Slope naar main en nog behoorlijk wat zien van de grotere acts op main?

Ik wil gerust effe los op de Geit, maar ik wil nu ook niet naar Dua kijken vanop 100 meter afstand. Ik hoef niet voorvak te staan voor de headliners, maar gewoon een aardig zicht op dat hoofdpodium lijkt me wel tof.
Vorig jaar geraakte ik altijd nog wel op een degelijke plek
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
499
567
Naar mijn mening is deze line up op de bovenkant na veel beter dan die van vorig jaar. Heb in ieder geval veel meer clashes
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken