Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Ben benieuwd, ik heb ze telkens gemist als ze er stonden. Ik zie ze op Liveislive, we gaan het meemaken.

Misschien deze vrijdag namen voor Werchter? De rest van de BE-NL festivals is zon beetje allemaal aan de beurt geweest deze week ;)
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Ben benieuwd, ik heb ze telkens gemist als ze er stonden. Ik zie ze op Liveislive, we gaan het meemaken.

Misschien deze vrijdag namen voor Werchter? De rest van de BE-NL festivals is zon beetje allemaal aan de beurt geweest deze week ;)
Pukkelpop heeft vandaag en morgen nog aankondigingen van de headliners, dus RW zal niet deze week komen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Ben benieuwd, ik heb ze telkens gemist als ze er stonden. Ik zie ze op Liveislive, we gaan het meemaken.

Misschien deze vrijdag namen voor Werchter? De rest van de BE-NL festivals is zon beetje allemaal aan de beurt geweest deze week ;)
Ik denk Werchter terug week na krokus. En dan ineens quasi alles eruit.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Goh ja, zoals hier eerder al gezegd, Gossip is live niet echt je dat. Zit buiten Beth haar stem ook heel weinig power achter vind ik.
2019 nog gezien in Zürich, was dik in orde. Klok van een stem, hilarische bindteksten, dus ideaal voor een dik uurtje plezier.
Kan natuurlijk strakker gespeeld en al, maar Beth Ditto die niet oeverloos lult zou ook maar vreemd zijn.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Birdy staat trouwens verrassend op Gent Jazz. Ook Asaf Avidan, Gabriel Rios en Rodrigo y Gabriela zijn daar aangekondigd. Vallen dus ook allemaal af als kanshebbers.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
140
164
Ontbrekende headliners bij Mad Cool waren the Killers, Maneskin en Rema - verwacht eerlijk gezegd niet dat the Killers opnieuw doorkomen naar Werchter..
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
YES!
Sam Smith naar Pukkelpop.
In mijn ogen een verademing dat er ruimte is voor een ander optreden op Werchter

Charlotte De Witte had ik graag eens gezien, De vorige keer niet gezien op Werchter. Maar die zal vast nog een 4x voorbij komen de komende tig jaar.
Goldband; tja.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken