Rock Werchter 2024

Chiel

Support act
18 jul 2014
902
315
Had wel naar de line-up gekeken van Graspop, maar niet goed gekeken dus.
Helaas inderdaad geen Body Count.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Jera heeft dat goed voor elkaar zeg!

Een toffe sub op die vrijdag zou zeer welkom zijn, desnoods eentje in dezelfde grootorde zoals Sum41. Fall Out Boy of iets dergelijks (valt goed in het thema die dag).

Of ze pleuren er The Prodigy bij. Dat zou ook wel een stunt zijn.
Ik woon dicht bij Jera on Air, kan er op de fiets heen, maar ga toch naar Werchter;) trekt me iets meer
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
83
45
Jera heeft dat goed voor elkaar zeg!

Een toffe sub op die vrijdag zou zeer welkom zijn, desnoods eentje in dezelfde grootorde zoals Sum41. Fall Out Boy of iets dergelijks (valt goed in het thema die dag).

Of ze pleuren er The Prodigy bij. Dat zou ook wel een stunt zijn.
Ik hoop ook stiekem nog op fall out boy op die vrijdag, zou het voor mij een erg goede dag maken ondanks de toch iets tegenvallende headliner.
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
100
34
Ik zie Inhaler aangekondigd worden op Lowlands? Is er een kans dat die ook opnieuw komen naar Rock Werchter, of zit dat er niet echt in omdat ze er vorig jaar ook al waren?
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
100
34
Welke artiesten die bij Lowlands aangekondigd zijn kunnen we verwachten dat ze ook naar Rock Werchter komen?
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Sluit ze eerder uit dan dat je ze kan verwachten
Namen op Pukkelpop zul je niet gauw ook op RW zien. Lowlands en Pukkelpop hebben vaak een flinke overlap, dus optreden op Lowlands maakt de kans op RW wel kleiner. Niettemin zijn er al 3 LL namen eerder aangekondigd op RW (Froukje, Sampha, Sleaford Mods).
 
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken