Rock Werchter 2024

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
59
84
Iemand een idee of equal idiots met nieuwe muziek bezig is?
Ik had liever black leather jacket in de plaats gehad
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
967
1.003
Is dat? Zou een regelrechte schande zijn...
Als ze min of meer hetzelfde tijdschema van vorig jaar volgen, dan heb je de tweede act op de main van 14u10-15u00, en de tweede act in de Barn van 14u25-15u15.

De timings zullen een beetje variëren, maar een clash tussen de tweede op main stage en Barn is zo goed als onvermijdelijk.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.706
Kids w Buns is een opvallende afwezige, die gaan er wel staan neem ik aan. Aankondiging na hun tour?
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

Rockafeller

Campingartiest
24 okt 2016
78
34
Zou het kunnen dat ze bij het begin van de Belgische muziekweek een groepje aankondigen, en dat er nog een tweede groepje gelost wordt aan het einde van de week? Zoals al enkele keren voorbij gekomen missen we nog wel wat Belgische "zekerheden": Meltheads, KidsWithBuns, Pommelien Thys, Brihang, Arsenal, Psychonaut, RHEA, Oproer, Ramkot, Admiral Freebee, Soulwax, Coely, ISE, Bazart, Goose/Karkousse,... kan er nog wel wat verzinnen. Bijvoorbeeld Angèle als sub aankondigen zou ook nog kunnen. :)
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Iemand een idee of equal idiots met nieuwe muziek bezig is?
Ik had liever black leather jacket in de plaats gehad
In een interview dat ik met Thibault deed zo'n jaar geleden gaf hij toch aan dat ze aan een nieuwe plaat bezig waren. Dus die zal er binnenkort zeker aankomen. Zeer benieuwd naar!
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.785
3.735
Yes.
Mocht 1 van de zomerfestivals mij niet kunnen overtuigen en ik toch op een of andere manier kunnen gaan begint er toch een mooi spoorboekje te ontstaan. Dan is het nog zonder de acts die ik niet of nauwelijks ken;

Do; Eefje - TGA (?) - Meute - Parkway Drive / Black Pumas - PJ Harvey (jammer voor Dropkick) - rennennnnnn naar Slowdive - The Streets

Vr; Sleaford Mods - dEUS.
Wat een kut dag. The Beaches, Loverman, Bad Omens, Archive ken ik nog niet dus die of de TBA zouden de meubelen moeten redden

Za; TLDP - J. Bernardt - Jessie Ware - Janelle Monae - The Blaze - Benjamin Clementine - Dua Lipa

Zo: Brutus - Whispering Sons einde? - Froukje - Loyle Carner maar wellicht moeten skippen want... Michael Kiwanuka! - Jungle - Foo's
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Mocht 1 van de zomerfestivals mij niet kunnen overtuigen en ik toch op een of andere manier kunnen gaan begint er toch een mooi spoorboekje te ontstaan. Dan is het nog zonder de acts die ik niet of nauwelijks ken;

Do; Eefje - TGA (?) - Meute - Parkway Drive / Black Pumas - PJ Harvey (jammer voor Dropkick) - rennennnnnn naar Slowdive - The Streets

Vr; Sleaford Mods - dEUS.
Wat een kut dag. The Beaches, Loverman, Bad Omens, Archive ken ik nog niet dus die of de TBA zouden de meubelen moeten redden

Za; TLDP - J. Bernardt - Jessie Ware - Janelle Monae - The Blaze - Benjamin Clementine - Dua Lipa

Zo: Brutus - Whispering Sons einde? - Froukje - Loyle Carner maar wellicht moeten skippen want... Michael Kiwanuka! - Jungle - Foo's

Mooi programma, begint al ergens op te lijken! (Waarbij Benjamin Clementine wel overlapt met Dua Lipa, mocht hij Klub C afsluiten).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.018
8.662
Mocht 1 van de zomerfestivals mij niet kunnen overtuigen en ik toch op een of andere manier kunnen gaan begint er toch een mooi spoorboekje te ontstaan. Dan is het nog zonder de acts die ik niet of nauwelijks ken;

Do; Eefje - TGA (?) - Meute - Parkway Drive / Black Pumas - PJ Harvey (jammer voor Dropkick) - rennennnnnn naar Slowdive - The Streets

Vr; Sleaford Mods - dEUS.
Wat een kut dag. The Beaches, Loverman, Bad Omens, Archive ken ik nog niet dus die of de TBA zouden de meubelen moeten redden

Za; TLDP - J. Bernardt - Jessie Ware - Janelle Monae - The Blaze - Benjamin Clementine - Dua Lipa

Zo: Brutus - Whispering Sons einde? - Froukje - Loyle Carner maar wellicht moeten skippen want... Michael Kiwanuka! - Jungle - Foo's
Grappig, ik denk dat ik 1 op 1 dezelfde route zou uitstippelen.
 
  • Winning
Waarderingen: EdsjeFCB

Bert

Support act
14 nov 2014
847
778
GEi7LixXkAEF-OR.jpg
een week voor Werchter. Zitten bands bij die van mij mogen komen
edit: Ik zag juni is dus juli. 3 week erna dus inderdaad. Dank @Hammerfest
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rockafeller

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.178
1.644
Miles kane lijkt me wel een zekerheidje, altijd fijn.

Kunnen we eens stoppen met namen die er twee jaar geleden te recycleren? Er staat al meer dan genoeg in de herhaling. 😅

Je kan Miles Kane ook elk jaar al zien in dit land...hell, hij staat zelfs al in de Botanique en de Vooruit dit voorjaar. Laat één van die laatste plekken maar voor een wat frissere act.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken