Rock Werchter 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Fuck ja!!!!! Opeens even Parkway Drive en Gaslight Anthem erbij op de donderdag. Twee van mijn favo bands. Heerlijk. En geen angst voor een clash met PJ Harvey. Die dag is wel echt heel sterk geworden met ook Slowdive en The Streets erbij. Sterk hoor.

Moet de rest van de lijst nog ff wat beter tot me nemen. Iig de kans om High Vis eens wat beter te leren kennen
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke en theblackmadness

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
693
480
Iemand bij the Blaze geweest in 2019 (afsluiter Klub C)? Hoe was dat?

(Of op een van de andere festivals natuurlijk, vorig jaar oa. Dour en DTRH).
Ik stond daar en dat was een van mijn hoogtepunten van 2019. Fantastische visuals en zeer goeie set. Hun debuutplaat was dan ook super.
Nu hebben ze natuurlijk een nieuwe plaat te promoten dus weet niet of het aan hun set van toen kan tippen, maar zeer benieuwd toch in ieder geval!
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

festirock

Support act
1 dec 2015
846
572
Die donderdag ziet er toch wel heel mooi uit. Sterkere dag voor mij.
Zaterdag minste, zeker de main.
Maar wordt weer een fijn weekend
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Stone klinkt leuk trouwens. Archive ken ik alleen qua naam maar de beschrijving klinkt top. Ga ik me ook verder in verdiepen. En Snow Patrol als Barn head. Dat kan wel echt werken maar zal wel weer een kruizen Debacle worden
 

prettyvisitor

Playlistbediener
21 okt 2023
23
17
Misschien wordt Brutus nog aangekondigd tijdens de week van de Belgische muziek? :) ik hoop het alleszins, zou mooi zijn in de Barn! IMG_7232.jpg
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.553
4.465
Janelle Monae zeker eens proberen, was een bom van een show in 2019.
eens aan het luisteren en vind het best goed, zal wellicht overlappen met Avril en daar wilt mijn vriendin graag heen, maar anders komt die wel op de lijst.
Stone klinkt leuk trouwens. Archive ken ik alleen qua naam maar de beschrijving klinkt top. Ga ik me ook verder in verdiepen. En Snow Patrol als Barn head. Dat kan wel echt werken maar zal wel weer een kruizen Debacle worden
ben net begonnen met luisteren naar de nieuwe namen van vandaag, die ik nog niet (goed) ken en Archive klinkt alvast veelbelovend. Stone was live ook goed vorig jaar
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Zijn er meerdere bands die Slowdive heten? Ik kende het niet, maar zie op spotify dat ze meerdere nummers met meer dan 50 miljoen streams hebben, dus verwacht dat niet perse op de slope. Of wellicht bekender in het buitenland?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.775
3.730
Zijn er meerdere bands die Slowdive heten? Ik kende het niet, maar zie op spotify dat ze meerdere nummers met meer dan 50 miljoen streams hebben, dus verwacht dat niet perse op de slope. Of wellicht bekender in het buitenland?
Staan ook in de Klub
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.627
875
Over GVF valt heel veel te zeggen. Maar glamrock maken ze in de verste verte niet.
Dat zou een belediging zijn voor het genre effectief (ook al heb ik zelf ook niks met het genre) 😛🤭

Janelle Monae zeker eens proberen, was een bom van een show in 2019.
Ja, maar helaas overlappend of aangrenzend met Avril precies... 😟

En Froukje in The Barn: knap, hoor!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Zijn er meerdere bands die Slowdive heten? Ik kende het niet, maar zie op spotify dat ze meerdere nummers met meer dan 50 miljoen streams hebben, dus verwacht dat niet perse op de slope. Of wellicht bekender in het buitenland?
Nee hoor, dat is dezelfde Slowdive die gisteren in een vol Paradiso stond!
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Hele toffe worp, meteen maar de knoop doorgehakt en combitickets gekocht. Ik heb op sommige dagen nu al meer op de must see lijst dan me waarschijnlijk gaat lukken om te zien. De voorpret is real 🔥
 
  • Leuk
Waarderingen: wesvs en theblackmadness

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
59
84
Iemand bij the Blaze geweest in 2019 (afsluiter Klub C)? Hoe was dat?

(Of op een van de andere festivals natuurlijk, vorig jaar oa. Dour en DTRH).
Was echt top.
Al veel leuke dansacts op Werchter gezien.
Above and beyond, the Blaze, bicep, ...
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
Lieve forumvrienden. Waarom heeft niemand hier eerder gezegd dat Archive goede muziek maakt? Zit hier nu Again te luisteren en dat nummer kan rechtstreeks van Dark Side of The Moon afkomen en soms hoor ik een beetje Fool's Overture van Supertramp. Heerlijke ontdekking!
Elk jaar pleit ik hier wel eens voor Archive op Rock Werchter haha. Ze stonden al eens op Rock Werchter in 2015, maar dan op mainstage. In de tent gaat deze muziek uiteraard veel beter werken. Voor de editie van 2020 waren ze overigens ook aangekondigd (toen als hoogste positie van de toen vier aangekondigde Barnnamen die dag).
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken