Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Hallo, ik ben vooral “een lezer” hier maar deze keer wil ik me toch eens laten horen 😉 Ik zit namelijk toch met de brandende vraag hoe groot de kans is dat we Royal Blood zien op RW volgend jaar?
Ik hoop 0…

Sorry 🫢

Realistisch denk ik dat het 50/50 is.
 
  • Geweldig
Waarderingen: swissepfan

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
646
Snap die typische Vlaamse kijk op eigen artiesten nooit niet zo goed, is hetzelfde in de sportwereld. Pommelien maakt toch gewoon nederlandstalige pop? Dat is zoals we allemaal gezamenlijk Angele aan het begin van haar carrière op geen enkel festival zouden willen zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

reaper

Support act
26 okt 2015
1.121
944
Saw QOTSA in Dublin on Wednesday night, that is a band at the absolute peak of their powers. every festival on the planet should be booking them.
thats why they were on the bill this year

so ruled out for 24 and rather will be appear in belgium in august on a bill
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.676
Snap die typische Vlaamse kijk op eigen artiesten nooit niet zo goed, is hetzelfde in de sportwereld. Pommelien maakt toch gewoon nederlandstalige pop? Dat is zoals we allemaal gezamenlijk Angele aan het begin van haar carrière op geen enkel festival zouden willen zien.
Zie het veel liever verschijnen dan nog maar eens zo'n uitgekauwde Royal Blood hoor.
 
  • Geweldig
Waarderingen: pigital

Jo &Sky

Playlistbediener
18 mei 2023
26
62
Zie het veel liever verschijnen dan nog maar eens zo'n uitgekauwde Royal Blood hoor.
Ergens snap ik je wel, maar je zou het laatste album eens (helemaal) moeten beluisteren, er zitten echt wel knappe nummers tussen. Maar ja, over smaken en kleuren 😉
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
Snap die typische Vlaamse kijk op eigen artiesten nooit niet zo goed, is hetzelfde in de sportwereld. Pommelien maakt toch gewoon nederlandstalige pop? Dat is zoals we allemaal gezamenlijk Angele aan het begin van haar carrière op geen enkel festival zouden willen zien.
maar Angele stond er toch in 2018 en bracht een zeer gesmaakt optreden, dus waarom Pommelien niet?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.179
1.646
Heerlijk om zien hoe steeds hetzelfde profiel van festivalganger blijft ontkennen dat Pommelien Thijs een plek op Rock Werchter zou krijgen.

Populairste Vlaamstalige zangeres van het voorbije jaar, met een meer dan degelijke livereputatie en een goed ontvangen debuutalbum. Als Pommelien er niet thuis hoort, wie dan wel? Royal Blood dat al bijna tien jaar geen hit gehad heeft en niet eens de Lotto nog gevuld krijgt?
 

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
78
102
Heerlijk om zien hoe steeds hetzelfde profiel van festivalganger blijft ontkennen dat Pommelien Thijs een plek op Rock Werchter zou krijgen.

Populairste Vlaamstalige zangeres van het voorbije jaar, met een meer dan degelijke livereputatie en een goed ontvangen debuutalbum. Als Pommelien er niet thuis hoort, wie dan wel? Royal Blood dat al bijna tien jaar geen hit gehad heeft en niet eens de Lotto nog gevuld krijgt?
Ik geef toe, daar heb je een punt. Ieder zijn meug.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.571
4.500
Heerlijk om zien hoe steeds hetzelfde profiel van festivalganger blijft ontkennen dat Pommelien Thijs een plek op Rock Werchter zou krijgen.

Populairste Vlaamstalige zangeres van het voorbije jaar, met een meer dan degelijke livereputatie en een goed ontvangen debuutalbum. Als Pommelien er niet thuis hoort, wie dan wel? Royal Blood dat al bijna tien jaar geen hit gehad heeft en niet eens de Lotto nog gevuld krijgt?
Nee kan zeker, Xink stond er ook
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken