Rock Werchter 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.949
6.204
Sam Smith was toch al weken vrij zeker? Gezien de festivalshows aangekondigd voor in augustus, lijkt 't me 50/50 met PKP nu tbh.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Heerlijk om zien hoe steeds hetzelfde profiel van festivalganger blijft ontkennen dat Pommelien Thijs een plek op Rock Werchter zou krijgen.

Populairste Vlaamstalige zangeres van het voorbije jaar, met een meer dan degelijke livereputatie en een goed ontvangen debuutalbum. Als Pommelien er niet thuis hoort, wie dan wel? Royal Blood dat al bijna tien jaar geen hit gehad heeft en niet eens de Lotto nog gevuld krijgt?
Ik ontken het niet, maar vind het niet echt een goede evolutie. Zo’n acts werden vroeger niet geboekt en trekken toch echt een ander type publiek.

Ach ja, ze zal er wel staan en ik zal ze niet gezien hebben.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
646
Ik ontken het niet, maar vind het niet echt een goede evolutie. Zo’n acts werden vroeger niet geboekt en trekken toch echt een ander type publiek.

Ach ja, ze zal er wel staan en ik zal ze niet gezien hebben.
Sorry, maar dit is zo'n gezever. Rock Werchter boekt al jaren en decennia lang artiesten van Belgische bodem en gaf hen zelf bovendien altijd steevast een goeie plek om erna verder door te groeien. Zie echt niet in wat er, buiten jouw persoonlijke smaak, anders zou zijn bij deze mogelijkse boeking dat zo tegen het ethos van RW zou ingaan?
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
Ik ontken het niet, maar vind het niet echt een goede evolutie. Zo’n acts werden vroeger niet geboekt en trekken toch echt een ander type publiek.

Ach ja, ze zal er wel staan en ik zal ze niet gezien hebben.
Vroeger stonden er maar 8 acts. Moest je al straf zijn om erbij te zijn.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Het grote voordeel aan vier podia is dat ze een erg divers programma kunnen samenstellen. Enkel op Rock Werchter kun je afwisselend een parcours met Amenra - Merol - Nova Twins en Portland lopen lijkt me.

Daarom ook dat ik keihard Pommelien ship. Ja, niet iedereen gaat haar tof vinden, maar die kunnen op dat moment mss naar een tof punkbandje op de slope gaan kijken.

Dat je naast legacy acts als Foo Fighters ook een Pommelien of iets als The Hives of Bicep of Warpaint of Ratmosphere kan verwachten is net wat Rock Werchter zo speciaal maakt. Die diversiviteit.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
In de lijst staat Electric Callboy niet goed, die komen echt sowieso niet me dunkt me Graspop.
Vandaar dat het, net als bij Brutus, een verrassing zou zijn als ze ook op RW komen. Dit jaar was er geen enkele overlap tussen Graspop en RW.
 

ouweknar

Campingartiest
19 okt 2018
59
37
Sorry, maar dit is zo'n gezever. Rock Werchter boekt al jaren en decennia lang artiesten van Belgische bodem en gaf hen zelf bovendien altijd steevast een goeie plek om erna verder door te groeien. Zie echt niet in wat er, buiten jouw persoonlijke smaak, anders zou zijn bij deze mogelijkse boeking dat zo tegen het ethos van RW zou ingaan?
Tussen 1983 en 1992 stond er geen enkele Belgische band op Werchter. Andere tijden natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw en festirock

Gebruikers die dit onderwerp bekijken