Rock Werchter 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.162
The Beaches gisteren in Zappa gezien. Zeer sterke band, hier en daar ook horen vallen dat ze 'op een Belgisch festival' zouden staan. Jammer van het lauwe en apathische publiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
67
60
The Beaches gisteren in Zappa gezien. Zeer sterke band, hier en daar ook horen vallen dat ze 'op een Belgisch festival' zouden staan. Jammer van het lauwe en apathische publiek.
Zullen idd wel wat festivals afschuimen
Vraag is vooral wanneer juni/juli voor PP & RW of augustus voor LL/PKP
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
780
723
The Beaches gisteren in Zappa gezien. Zeer sterke band, hier en daar ook horen vallen dat ze 'op een Belgisch festival' zouden staan. Jammer van het lauwe en apathische publiek.
Ik ga nie zeggen dat ik het vond tegenvallen, maar het is toch heel veel hetzelfde? Ik heb zo een gevoel dat er meer in de band zit, dan dat ze nu doen. Typische poprock-radiomuziek die veel mensen kunnen behappen.
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Ik ga nie zeggen dat ik het vond tegenvallen, maar het is toch heel veel hetzelfde? Ik heb zo een gevoel dat er meer in de band zit, dan dat ze nu doen. Typische poprock-radiomuziek die veel mensen kunnen behappen.
Ik ken ze niet echt goed, maar volgens je laatste zinnetje is het dus eigenlijk een ideale booking om vroeg te zetten op een groot mainstream festival :)
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
780
723
Ik ken ze niet echt goed, maar volgens je laatste zinnetje is het dus eigenlijk een ideale booking om vroeg te zetten op een groot mainstream festival :)
Zeker en vast. Die zullen wel op Werchter staan. En nogmaals, het is niet slecht, maar ik mankeer gewoon wat diepgang.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Nadat Air daarnet op enkele milliseconden was uitverkocht en er zelfs nu nog zo'n 2000 mensen in de rij staan voor in te schrijven op de wachtlijst, hoop ik wel dat ze als Barn head gaan langskomen.
Barn head is toch wat hoog gegrepen, nee? Een zaal van 1500 instant uitverkopen is een mooie prestatie, maar ik kijk voor Barn headliners toch eerder naar acts die Vorst/Lotto aankunnen. Hoog in KluB C misschien?
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en yannickd

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Barn head is toch wat hoog gegrepen, nee? Een zaal van 1500 instant uitverkopen is een mooie prestatie, maar ik kijk voor Barn headliners toch eerder naar acts die Vorst/Lotto aankunnen. Hoog in KluB C misschien?

Zoals al gezegd was de vraag naar tickets echt gigantisch. Zou mij daarom niet verbazen als ze een hoge spot krijgen. Moon Safari is immers een redelijk legendarische plaat in het genre.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Ijdele hoop maar zouden we eindelijk System of a Down krijgen terug na 2017? Ze doen wel Sick New World aan op 27 april in de VS.

Mogen ná Maneskin van mij heel die main naar de getver gaan spelen (liever op donderdag maar die vrijdag heeft meer gewicht nodig).

Edit: in iedergeval blij dat we BMTH ontlopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
AIR ooit gezien in de Pyramid Marquee (2007 was dat) en meteen verliefd op deze band. Ook al meerdere keren in een zaal gezien. In de Roma kan ik er niet bij zijn wegens mijn werk, maar welkom op Rock Werchter. Liever niet op Cactus, dan ben ik op reis :)

Ook bij The Beaches en Jungle gisteren kon ik er niet bij zijn door mijn werk, dus ook van harte welkom op Rock Werchter!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.983
560
Zoals al gezegd was de vraag naar tickets echt gigantisch. Zou mij daarom niet verbazen als ze een hoge spot krijgen. Moon Safari is immers een redelijk legendarische plaat in het genre.
Vraag was zeker bizar, de site van Paradiso lag er gewoon volledig uit. En ik heb nog van niemand gehoord die kaarten wilde kopen, dat dat ook daadwerkelijk gelukt is.
 
  • Wow
Waarderingen: Everyknight

Gebruikers die dit onderwerp bekijken