Rock Werchter 2024

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
Waar de eisen in 2022 nog mild waren, amper 3des van de dag, lijkt het me dat die agent nu wel all in is gegaan. Zeker niet het enige festival waar ze headlinen.

Als ze die dag goed omkaderen snap ik de keuze 100%. Band op zich gaat makkelijk 10000 dagtickets op zichzelf schuiven.
Zijn inderdaad immens populair, ik ben benieuwd of ze een headlinershow kunnen geven. Maar met hun stage presence verwacht ik eerlijk gezegd niet dat het slechter dan pak 'm beet Arctic Monkeys zal zijn.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.510
Zijn inderdaad immens populair, ik ben benieuwd of ze een headlinershow kunnen geven. Maar met hun stage presence verwacht ik eerlijk gezegd niet dat het slechter dan pak 'm beet Arctic Monkeys zal zijn.
Headlinen overal. Dus ik verwacht wel een stevige productie op maat festivals.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
309
238
Van den hond z'n kloten, zeggen ze in Vlaanderen. Delle palle del cane.

Al maanden moeten we hier lezen dat artiesten met vijf of meer albums achter hun naam toch geen headliner zijn, en toch zeker niet op Werchter. Meer iets voor de Barn, of voor Les Ardentes, of God weet waar. Maar deze wansmakelijke Eurosongcoverband mag natuurlijk stante pede afsluiten.

Ach, het was een tijdje geleden dat we nog eens een goede hateliner gehad hebben. :)
 
Laatst bewerkt:

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Tja, over een paar jaar zeggen we misschien: wat een vooruitziende blik van RW om deze band toen al als headliner neer te zetten. Ze hebben zeker potentie maar het lijkt nu wel vroeg voor een headlinershow van 1, 5 uur. Ik ga kijken als er niets in de 'tenten' tegenover staan en laat me verrassen (of niet).
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Amai. Headliner op Werchter. Dat had ik nog niet verwacht.

Ik ga wel kijken. Vind dit wel best een leuke band.

Geen idee of het blijvers worden, of de nieuwe Velvet Revolver of Bastille…
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
646
Goeie naam, RW zet daar sowieso nog wel iets naast/boven. In ieder geval hoedje af voor de boekingen dit jaar: weinig herhalingen, goeie mix so far! Aan de snelheid van aankondigen zie ik vrijdag wel de donderdag headliner komen!
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Van den hond z'n kloten, zeggen ze in Vlaanderen. Delle palle del cane.

Al maanden moeten we hier lezen dat artiesten met vijf of meer albums achter hun naam toch geen headliner zijn, en toch zeker niet op Werchter. Meer iets voor de Barn, of voor Les Ardentes, of God weet waar. Maar deze wansmakelijke Eurosongcoverband mag natuurlijk stante pede afsluiten.

Ach, het was een tijdje geleden dat we nog eens een goede hateliner gehad hebben. :)
Volgens mij was Mumford and Sons dit jaar ook een geliefde hateliner.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.934
6.176
Dus toch. Ik had het echt verstandiger gevonden om nog eerst een rondje sub te doen voor deze band. Maarja. Wel een nieuwe rockheadliner waar er zo weinig van zijn. Hopelijk voor ze betekent dit dat ze die status lang kunnen vast houden. Benieuwd of hier nog een co-head voor of na komt. Misschien wel een grote sub ervoor en een dance afsluiter erachter?
Ik vind het wel bijzonder eigenlijk. Hoe lang is het geleden dat een Eurovision-act nog zó groot werd? Sterk hoor. Ben het wel eens dat een festival als Werchter ze misschien nog wel als sub had kunnen moeten dwingen ofzo. Hebben in het verleden nog al straffe stoten uitgehaald met artiesten laag kunnen zetten, maar zonder meer goeie (rock)boeking.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Maneskin headliner. De geruchten waren er niet voor niets. Ik wordt er nog niet warm of koud van maar geef het een kans als er niks tegenover staat in The Barn/Club-C.
Soms te grijs gedraaid. Maarja, bij welke 'nieuwe headliner'is dat niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken