Rock Werchter 2024

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
962
1.000
De Europese tour van Green Day eindigt een week vóór Werchter en die gaan voor Rock Werchter niet speciaal een week langer in Europa blijven hangen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Knightofmuser

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
67
60
Dat wist ik alleen zijn ze daar volgens mij nog volop mee bezig. Aangezien ze nog geen data hebben denk ik dat ze eerder eigen shows zullen doen (na de zomer?l
Kan allemaal, mss doen ze een klein festivaltourtje om al wat nieuwe singles te spelen (Glastonbury, RW, Pinkpop, ...) om dan een zalentour in het najaar te doen.

We zullen zien, alleszins, als het 2024 niet is, zullen ze er wel in 2025 staan
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Een Green Day lijkt me ook wel een logische naam voor pakweg vrijdag of zaterdag.
Jeanke, Jeanke, Jeanke. Je hebt zo'n 208 pagina's in te halen. Green Day werd al uitvoerig besproken de afgelopen pagina's. :D Veel leesgenot en welkom op het heerlijke forum!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.165
Hebben rock/metalfestivals het niet net wat moeilijker bij het boeken van headliners dan majors als RW, Roskilde etc.? 21 acts benaderen is wel echt veel
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en mattman

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.562
4.485
tja wat is benaderen uiteraard. Kan best dat hij enkel de vraag stellen ook al onder benaderen schaart, dus niet persee met alle 21 even ver gevorderde onderhandelingen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.660
Hebben rock/metalfestivals het niet net wat moeilijker bij het boeken van headliners dan majors als RW, Roskilde etc.? 21 acts benaderen is wel echt veel
Ja, een Rock Werchter kan het gelukkig veel breder aanpakken. Als je alléén rockbands boekt, dan ga je het nog moeilijk krijgen de komende 10 jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken