Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Pulp is Blur van 2024...
Eerder op dour of lokerse feesten.
Blur is een pak bekender dan Pulp hoor. Kijk maar eens naar hoe vaak Blur wordt aangevraagd voor die wishlist op social media (en hoe weinig Pulp erbij staat).
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Blur is een pak bekender dan Pulp hoor. Kijk maar eens naar hoe vaak Blur wordt aangevraagd voor die wishlist op social media (en hoe weinig Pulp erbij staat).
Zijn beide geen headliners voor RW. Wel prachtige Barnafsluiters imo. (Al is Blur misschien net een tikje te groot)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
57
35
Également curieux de connaître la situation des groupes qui ont été "récemment" réservés, mais qui ne se sont plus produits en raison des circonstances : Faith no More et Rage against the Machine. Tous deux seraient les bienvenus s’ils repartaient en tournée !
Ratm veut-il retourner en Europe ?
J'avais lu qu'ils ne voulaient plus venir sur notre continent
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Blur echt niet (stel je voor wat dat in de Barn zou opleveren), maar Pulp is wel een soort droom Barn headliner hoor. Weet alleen niet wat de eisen van die band gaan zijn...
Ik kan er he-le-maal naast zitten (gooi de lachende emoticons dan maar los) maar zijn barnheads Rosalia en Fred Again inmiddels niet een pak groter dan Blur (als in: die trekken sneller zalen vol)?
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Ja exact. Ik zou Blur in de Barn niet eens zo'n heel gek idee vinden anno 2024. Ze zijn iig geen main headliner (of sub?) meer.
Maar Jimmy gaf aan dat er met Blur gesproken werd over de co-headline positie op donderdag en hun eisen uiteindelijk te hoog lagen. Die krijg je nooit in de Barn denk ik.

Met Pulp is het nog afwachten, maar die hebben destijds ook Dour verkozen boven een hoge spot op de Main...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
958
999
Ja exact. Ik zou Blur in de Barn niet eens zo'n heel gek idee vinden anno 2024. Ze zijn iig geen main headliner (of sub?) meer.
Dat optreden van Blur op de Lokerse Feesten geraakte maar niet uitverkocht, tot ze met die nieuwe plaat plots weer op de radio gedraaid werden en het concert meteen uitverkocht en Blur tickets plots net zo gewild werden als een plaats in de Barn bij Fred Again...
Lijkt mij geen optie voor The Barn. Is ook zo'n band die gewoon goed werkt op een main stage, dus zou vreemd zijn om die in een tent te proberen stoppen.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Foo fighters hebben ook aantal special guest achter de hand, wellicht komt daar ook nog iets van mee? The Hives?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
The Hives lijkt me wel een zekerheid. Anders kan ik die plotse interesse van StuBru in The Hives niet verklaren. Waarschijnlijk heeft RW die belachelijk hoog geboekt (4e op de Main ofzo) en vriendelijk aan StuBru gevraagd die nu op te hypen. 😉
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
The Hives lijkt me wel een zekerheid. Anders kan ik die plotse interesse van StuBru in The Hives niet verklaren. Waarschijnlijk heeft RW die belachelijk hoog geboekt (4e op de Main ofzo) en vriendelijk aan StuBru gevraagd die nu op te hypen. 😉
Heeft eerder te maken met een goed plan vanuit de platenfirma. RW zou een mooie extra zijn.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Dat optreden van Blur op de Lokerse Feesten geraakte maar niet uitverkocht, tot ze met die nieuwe plaat plots weer op de radio gedraaid werden en het concert meteen uitverkocht en Blur tickets plots net zo gewild werden als een plaats in de Barn bij Fred Again...
Lijkt mij geen optie voor The Barn. Is ook zo'n band die gewoon goed werkt op een main stage, dus zou vreemd zijn om die in een tent te proberen stoppen.
Geraakte het niet uitverkocht of stond er gewoon geen limiet op?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken