Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Gewoon grappig, personen die ze liever niet zien komen (Matt) zien er geen hint in. Anderen, die hen wil liever zien komen, wel.

Ik schat kans gewoon erg hoog in.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Ik zie ze niet graag komen en zie er een hint in? Wat nu gedaan...
En dat alleen door de belabberde live ervaring uit 2017, want ja, jeugdsentiment toch wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en Paddy

JK79

Dagopener
11 sep 2021
500
1.233
Ik zie ze niet graag komen en zie er een hint in? Wat nu gedaan...
En dat alleen door de belabberde live ervaring uit 2017, want ja, jeugdsentiment toch wel.
Ik heb hetzelfde probleem. Gigantisch jeugdsentiment maar volledig erop afgeknapt in 2017. Maar als ze naar Werchter gaan is de kans dat ze verdwalen op Graspop natuurlijk klein en dat is dan wel weer fijn. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Ik heb ze in 2017 niet gezien, ik ken niks van hun muziek (net te jong om onder de noemer 'jeugdsentiment' te hebben gevallen) en ze zullen er wel staan.
Maar dit gaat toch niets te maken hebben met die 2017-set? Ik geloof meteen dat dat gigantisch slecht is geweest, maar nu in originele samenstelling lijkt dit me een totaal andere band te zijn en daarmee ervaring te worden. Recensies van afgelopen shows bevestigen dat vermoeden ook wel?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Ik heb hetzelfde probleem. Gigantisch jeugdsentiment maar volledig erop afgeknapt in 2017. Maar als ze naar Werchter gaan is de kans dat ze verdwalen op Graspop natuurlijk klein en dat is dan wel weer fijn. ;)
2017 maar ook 2012, vond het beide keren niet echt overtuigend.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik hou me voorlopig nog vast aan het feit dat Blink allicht sub is voor een grotere headliner, maar als de hype echt zo groot is, zou Blink ook als afsluitende headliner kunnen?

Of is dat een vrees die we zeker niet hoeven te hebben?
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Ik hou me voorlopig nog vast aan het feit dat Blink allicht sub is voor een grotere headliner, maar als de hype echt zo groot is, zou Blink ook als afsluitende headliner kunnen?

Of is dat een vrees die we zeker niet hoeven te hebben?
Lijkt mij geen headliner….
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.557
2.035
Ik hou me voorlopig nog vast aan het feit dat Blink allicht sub is voor een grotere headliner, maar als de hype echt zo groot is, zou Blink ook als afsluitende headliner kunnen?

Of is dat een vrees die we zeker niet hoeven te hebben?
Kijk maar eens waar ze overal wel geheadlined hebben of nog gaan headlinen. Ben er bang voor.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Kijk maar eens waar ze overal wel geheadlined hebben of nog gaan headlinen. Ben er bang voor.
Coachella en nog een festival aan de andere kant van de oceaan wat ik gevonden kan krijgen dan, Blink 182 is hier toch niet zo groot?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Kijk maar eens waar ze overal wel geheadlined hebben of nog gaan headlinen. Ben er bang voor.
Coachella was als last minute invallers voor Frank Ocean. Denk niet dat zij anders headliner geweest zouden zijn... En verder zie ik geen enorme festivals staan.

Blink zou een ideale sub zijn voor de donderdag, waar de subheadliner meestal kaliber Sportpaleis is (oa TWOD, The Script, Imagine Dragons in recente edities).
 

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
57
35
we could go with a line-up like this for now

Option 1

Thursday : Ed Sheeran / Thirty seconds to mars main stage
Jungle The barn with PJ Harvey
Friday : Pearl Jam / Greta Van fleet / Bring me the horizon main stage
Justice Klub C
Saturday : Green Day / Blink 182 / Sum 41 / Avril Lavigne
Keane The barn with Hozier
Sunday : Foo Fighters / Royal Blood / Nothing but thieves / Idles / Rival sons

Option 2

Thursday : Ed sheeran / The national / Portugal the man / Miles kane
Friday : The cure / greta Van Fleet / Bring me the horizon / The Hives /
Saturday : Blur / Thirty seconds to mars / Avril Lavigne / Mike Shinoda
Sunday : Foo Fighters / Nothing But Thieves / Sum 41 / My chemical Romance
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
362
290
Dua lipa is een veelgenoemde naam als popheadliner, maar maakt Doja Cat ook geen kans? Net een nieuw album uit en zij heeft net als Dua veel hits. 9e grootste artiest op Spotify (niet verwacht overigens). Of zal ze eerst een zalentour doen komend jaar?
Ze heeft in Nederland en Belgie nog nooit gestaan op 2 kleine concerten na…
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Blijf niet snappen waarom Blink opeens headline materiaal is en waar die nieuwe populariteit vandaan komt. Mogen van mij komen, geen probleem. Vond 2017 ook een prima show eigenlijk. Genoeg klassiekers voor een leuke set van een uurtje tegen het begin van de avond. Absoluut niet hoger.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital, Timmetje en PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken