Rock Werchter 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.242
10.705
Ik heb dat ook wel wat met Green Day. Snap niet waarom die band nog headlinermateriaal is.
Nah dat vind ik zelf wel anders. Die lui hebben wel echt veel hits verspreid over meerdere generaties muziekluisteraars. Hun liveshows waren alleen wat te langdradig. Als ze dat fixen vind ik het een stabiele headliner. Geen grote headliner die alleen een dag kan dragen maar met goede namen erbij zeker wel.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Nah dat vind ik zelf wel anders. Die lui hebben wel echt veel hits verspreid over meerdere generaties muziekluisteraars. Hun liveshows waren alleen wat te langdradig. Als ze dat fixen vind ik het een stabiele headliner. Geen grote headliner die alleen een dag kan dragen maar met goede namen erbij zeker wel.
Laatste album dateert uit 2004 toch? Met sindsdien geen nieuwe songs? Vanwaar dan 20 jaar later nog die hoge positie?

Edit: Blijkbaar zijn er nog best wat albums uitgekomen na 2004. :p Volledig onder de radar gevlogen bij mij.

Voelt desondanks toch een beetje als een nostalgieact.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.400
5.134
Laatste album dateert uit 2004 toch? Met sindsdien geen nieuwe songs? Vanwaar dan 20 jaar later nog die hoge positie?

Edit: Blijkbaar zijn er nog best wat albums uitgekomen na 2004. :p Volledig onder de radar gevlogen bij mij.

Voelt desondanks toch een beetje als een nostalgieact.
Geld toch voor 9 van de 10 headliners?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.159
1.189
Laatste album dateert uit 2004 toch? Met sindsdien geen nieuwe songs? Vanwaar dan 20 jaar later nog die hoge positie?

Edit: Blijkbaar zijn er nog best wat albums uitgekomen na 2004. :p Volledig onder de radar gevlogen bij mij.

Voelt desondanks toch een beetje als een nostalgieact.

21st Century Breakdown was best nog succesvol met o.a. Know your Enemy, 21 Guns en Last of the American Girls. Bang Bang en Still Breathing van Revolution Radio kregen ook heel wat airplay.

Tussen die twee albums was er natuurlijk de trilogie Uno, Dos en Tré, dat was redelijk rampzalig haha.

Alleszins, ik zou zo blij zijn mocht Green Day aangekondigd worden, echt nog eens nood aan, te lang geleden.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
574
543
Dagje Main met

SONS
The Hives
STONE
SUM41
Avril Lavigne
Blink-182
Green Day

Waar tekenen?
STONE vervangen voor Cage the Elephant.

Avril mag naar de Barn. IDLES mag op die spot op de main.

Als dat gebeurd, krijg je een biertje van me.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.646
900
Kylie Minogue best een goed nieuw album uit.
Opnieuw op Werchter of was de vorige keer een uitzondering?
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
986
1.021
Op welke spot zien jullie Sam Smith op Werchter spelen ?

Hij werd eerder dit jaar regelmatig genoemd als vervanger voor Stromae, maar als een 'gewone' boeking zie ik die niet als headliner op Rock Werchter.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Op welke spot zien jullie Sam Smith op Werchter spelen ?

Hij werd eerder dit jaar regelmatig genoemd als vervanger voor Stromae, maar als een 'gewone' boeking zie ik die niet als headliner op Rock Werchter.
Lijkt mij een sub. Niets meer, niets minder.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken