Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee was het maar zo'n feest dan kon ik er nog wat plezier aan beleven. Ik vind hun stukjes simpelweg erg slecht. Weinig inhoud, gebrekkige muziekkennis en zo ongeveer consequent de plank mis slaan in hun oordeel. Wat mij betreft het slechtste muziekmedium wat beschikbaar is.
Kan zijn. Maar hangt het ook niet af van wat Blur zelf wil?
Daar gaan we nogal snel aan voorbij altijd. Die wilden enkel maar komen spelen als 1 bepaalde voorwaarde werd voldaan.
Dat is de issue. Want anders waren die sowieso welkom.
Dat lijkt me wel duidelijk. Willen headlinen. En dan maakt het niet uit of het een festival van 15k capaciteit is of 90k. Ze willen de grootste naam zijn van hun dag. Geen Barn of derde laatst.
Dat is bij wel meer agents een probleem. Dat gefocus op positie affiche. Terwijl er een wezenlijk verschil is in capaciteit.
Nee was het maar zo'n feest dan kon ik er nog wat plezier aan beleven. Ik vind hun stukjes simpelweg erg slecht. Weinig inhoud, gebrekkige muziekkennis en zo ongeveer consequent de plank mis slaan in hun oordeel. Wat mij betreft het slechtste muziekmedium wat beschikbaar is.
De plank misslaan in je oordeel kan in een recensie natuurlijk niet echt. Verder wel eens dat lang niet alle stukken kwalitatief even goed zijn. Ik vind het wel knap hoe uitgebreid sommige (festival)verslagen zijn soms. Ik vind het in ieder geval altijd wel fijn leesvoer.
1. De stukken van Dansende Beren zijn meestal wel goed, al zijn hardere genre’s duidelijk hun ding niet. Daarvoor hebben we gelukkig Zware Metalen.
2. Herman is nog steeds hoofdboeker van Live Nation, dus Blur in het Sportpaleis of P12 kan ook. + Hij is ook muziekliefhebber die zoals ons zijn concertje wilt meepikken.
Producties betalen zichzelf over meerdere jaren. Een zaalshow en PKP en/of Werchter is niet de grootste uitzondering in een tour. En los daarvan, ze heeft er nog nooit gestaan, dan maakt het Werchter-gewijs, niks uit.
Dat lijkt me wel duidelijk. Willen headlinen. En dan maakt het niet uit of het een festival van 15k capaciteit is of 90k. Ze willen de grootste naam zijn van hun dag. Geen Barn of derde laatst.
Dat is bij wel meer agents een probleem. Dat gefocus op positie affiche. Terwijl er een wezenlijk verschil is in capaciteit.
Maar blijft dat de eis? Paolo Nutini speelde vorig jaar ook in de kleinste zaaltjes en wilde geen festivals.
Dus eerst exclusief terug komen en jaar daarna genoeg nemen met een lagere spot.
Misschien ook een stille hoop, maar Blur op de derde laatste spot of co-headline lijkt mij wel een mooie