Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
Isaac Roux, Jack Vamp & The Castle of Creep en Mayorga zijn De Nieuwe Lichting 2023. Alle drie namen die zomaar op The Slope kunnen terecht komen. Die laatste werd al zot gedraaid door StuBru. Jack Vamp & The Castle of Creep hebben dan weer de meeste ervaring.
Mayorga gaat niet missen, ook niet kwa profiel.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
Isaac Roux, Jack Vamp & The Castle of Creep en Mayorga zijn De Nieuwe Lichting 2023. Alle drie namen die zomaar op The Slope kunnen terecht komen. Die laatste werd al zot gedraaid door StuBru. Jack Vamp & The Castle of Creep hebben dan weer de meeste ervaring.
Zó voorspelbaar haha.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
Isaac Roux.

edit: en Mayorga dus ook (sinds kort? Herinner me dat ik hun ig net na de aankondiging checkte en er nog geen booking handle bij stond en nu dus wel).
Heb Mayorga er al een tijdje zien tussen staan, heb dat zo toch in mijn hoofd. Dacht al van voor bekendmaking nominatie.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Ik denk de resterende namen voor Classic, en vrees dat ze daar The National en dEUS gaan parkeren.
The National speelt dit jaar hun grootste Europese shows in hun carrière, ik denk niet dat ze een mogelijke Sportpaleis show gaan "opofferen" en verspillen aan een festivaldag die al uitverkocht is en waar fans dus geen tickets voor kunnen kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

reaper

Support act
26 okt 2015
1.059
901
The National speelt dit jaar hun grootste Europese shows in hun carrière, ik denk niet dat ze een mogelijke Sportpaleis show gaan "opofferen" en verspillen aan een festivaldag die al uitverkocht is en waar fans dus geen tickets voor kunnen kopen.
mja waar kunnen die er nog bij? op de werchter vrijdag?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
mja waar kunnen die er nog bij? op de werchter vrijdag?
Nee, op hun donderdag. En toen kwam Stormzy. In principe hebben ze daar nog een Barnhead nodig, maar ik vraag me af waarom we denken dat er nog festivalshows aankomen.

Misschien zitten ze in het najaar niet in België omdat RW hen wil sparen voor een groot slot in 2024...
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.059
901
Nee, op hun donderdag. En toen kwam Stormzy. In principe hebben ze daar nog een Barnhead nodig, maar ik vraag me af waarom we denken dat er nog festivalshows aankomen.

Misschien zitten ze in het najaar niet in België omdat RW hen wil sparen voor een groot slot in 2024...
dat laatste vermoed ik ook eerder dan ze nu nog ergens weg te proppen
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

reaper

Support act
26 okt 2015
1.059
901
Twee directe concurrenten (Graspop en BKS) schijnen juist volgende week met namen te komen. Denk dat Werchter juist best deze week nog wat kan lossen.
graspop is totaal geen concurent toch.
Bks misschien iets of wat en counteren die nog wat namen na de aankondiging van BKS volgende week
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.395
625
Twee directe concurrenten (Graspop en BKS) schijnen juist volgende week met namen te komen. Denk dat Werchter juist best deze week nog wat kan lossen.
Pukkelpop komt deze week met namen, dus dat gaat ook meespelen. Denk dat ze met die 31 namen vorige week wat tijd gekocht hebben en gerust kunnen wachten tot midden februari om nieuwe (en de laatste?) namen aan te kondigen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.230
5.513
graspop is totaal geen concurent toch.
Beconcurreren elkaar in ieder geval elk jaar wel op de boeking van wat stevigere rock namen. En ik vermoed dat de “maar het is toch ROCK werchter” roepers op facebook ook wel naar Graspop gaan kijken als Werchter pop en hiphop programmeert. Maar dat is mijn aanname. Voor mensen met een brede muzieksmaak maar een beperkt budget kan het ook best zijn dat er een keuze tussen Werchter en Graspop gemaakt moet worden. Ik spreek uit ervaring.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en LIBOH

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Nuja, van die laatste namen verwacht ik ook niet meer het gekste eigenlijk. Gaan voor de helft ook namen voor The Slope zijn. Veel package deal dingen en Belgen. Alle echt hogere slots zijn nu wel bezet, op misschien eentje na.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken