Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.398
1.906
Ik denk dat TBK een treedje lager nog gaan spelen tbh. Also dingen als Bastille, Ezra.. Je moet 's kijken naar de reeds aangekondigde namen Benicassim.
Al geluk dat die 2 al reeds uitgesloten waren dacht ik. Toch ook een festival dat al eens scherper geweest is niet?

Edit: Bastille op de planken op 28-30 juni en 1-2 juli. Ezra 29-30 juni en 2 juli. De eerste zie ik geen 5 dagen en de andere geen 4 dagen na elkaar optreden thank god.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Everyknight

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.893
6.112
Al geluk dat die 2 al reeds uitgesloten waren dacht ik. Toch ook een festival dat al eens scherper geweest is niet?

Edit: Bastille op de planken op 28-30 juni en 1-2 juli. Ezra 29-30 juni en 2 juli. De eerste zie ik geen 5 dagen en de andere geen 4 dagen na elkaar optreden thank god.
Mwah, heeft altijd richting het soort basic Britse pop/rock gecaterd, niet?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.158
5.477
In elk geval als je het zo bekijkt, terwijl op Pukkelpop de massa nog geen weet had van Fred Again, kan je best op RW al een halfuur ervoor in de Barn gaan staan of je komt de kruisjes tegen.
De AB is nog aan het nazinderen.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Benicassim is overigens maar iets over de 50 euro voor een combi? Ja, dan kan je ook niet de gekke affiches verwachten denk ik dan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.932
8.572
Ervan uitgaande dat Blur hem niet wordt (wat ik dus echt niet hoop want wtf):

DO: Arcade Fire - Kendrick Lamar - Stromae
VRIJ: dEUS - Bring Me THe Horizon - Lizzo - Billie Eilish
ZAT: Sam Smith - Oscar and THe Wolf - Muse
ZON: THe Lumineers - The Black Keys - Queens of THe Stone Age - Arctic Monkeys
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.398
1.906
Ervan uitgaande dat Blur hem niet wordt (wat ik dus echt niet hoop want wtf):

DO: Arcade Fire - Kendrick Lamar - Stromae
VRIJ: dEUS - Bring Me THe Horizon - Lizzo - Billie Eilish
ZAT: Sam Smith - Oscar and THe Wolf - Muse
ZON: THe Lumineers - The Black Keys - Queens of THe Stone Age - Arctic Monkeys
Zou je hier dan niet mee kunnen leven? Ofwel Kdot ofwel Blur. Of niets natuurlijk maar dat is blijkbaar niet het goede antwoord.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Ervan uitgaande dat Blur hem niet wordt (wat ik dus echt niet hoop want wtf):

DO: Arcade Fire - Kendrick Lamar - Stromae
VRIJ: dEUS - Bring Me THe Horizon - Lizzo - Billie Eilish
ZAT: Sam Smith - Oscar and THe Wolf - Muse
ZON: THe Lumineers - The Black Keys - Queens of THe Stone Age - Arctic Monkeys
Arcade Fire boeken kom je toch echt niet meer met weg. Gaat zelf in de media hier spel om zijn.
 

jova

Playlistbediener
24 jan 2018
33
53
Idles komen op 30 juni op down the Rabbit Hole. Verwacht die ook wel terug op RW.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.893
6.112
In elk geval als je het zo bekijkt, terwijl op Pukkelpop de massa nog geen weet had van Fred Again, kan je best op RW al een halfuur ervoor in de Barn gaan staan of je komt de kruisjes tegen.
De AB is nog aan het nazinderen.
Ja, nog steeds verveeld dat ik aan geen tickets ben geraakt. Gelukkig weinig filmpjes gezien op de socials tegen de fomo hah.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.932
8.572
Arcade Fire boeken kom je toch echt niet meer met weg. Gaat zelf in de media hier spel om zijn.
Ja, zou kunnen hoor. Ik hoop ook dat het er niet van komt. Teveel gedoe. En eens met @jefferke over de positie (ging ervan uit dat de band minder noten op hun zang zal hebben). Terug naar de tekentafel.

Over Blur vs Kendrick op die donderdag, met beide zou ik een 5-tal gaten in de lucht springen, al is Blur al sinds jaar en dag een gigantische bucketlist naam. Maar Kendrick heeft dan weer die waanzinnige show...
 
  • Leuk
Waarderingen: jefferke

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Stromae opzich zal vast wel al een pak tickets verkopen toch?

Ik las op BKS dat de site van Lana Del Rey op zwart staat. Zou ook een mooie toevoeging zijn op die donderdag of vrijdag.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Stromae opzich zal vast wel al een pak tickets verkopen toch?

Ik las op BKS dat de site van Lana Del Rey op zwart staat. Zou ook een mooie toevoeging zijn op die donderdag of vrijdag.
Oh ja, Lana Del Rey, zoooo welkom! De positie blijft wel een moeilijke voor haar: Barn zal ze niet willen, de twee laatste posities op mainstage zal ze niet krijgen (denk ik). Zo komen we weer snel uit bij een zaalshow natuurlijk...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.398
1.906
Maar los van alle leuke discusies van de laatste dagen. Het is wel tijd voor een pakketje om de line up wat kleur te geven. Dan is het ook zo erg niet dat we op uitsluitsel van headliners moeten wachten.
 

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
74
57
Hangt voor mij echt af van wat er wel komt. Zo bijzonder vind ik Blur ook weer niet, alhoewel ik ze graag zie komen.
Royal Blood twee edities achter elkaar lijkt me toch wat veel.
En ik verwacht nog steeds Editors ergens. Doe die maar in plaats van Machine Gun Kelly, dan ziet het er voor die dag al meteen een stuk gunstiger uit.
Ook Interpol maakt goede kans voor de Barn denk ik.

Laten we hopen dat The Smile toch nog wat festivals gaat doen, zoiets heeft The Barn hard nodig.
Royal Blood 2x op dezelfde editie was al niet teveel. Spelen naar mijn gevoel al 5jaar achter elkaar op RW.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken