Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

festirock

Support act
1 dec 2015
846
572
Studio Brussel die het programma kiest op The Hive en in The Towers, standje op het festival, standje op de camping.
En vanaf maandag is het vollenbak Werchter de hele week lang op de radiozender.
EN DAT MET ONS BELASTINGSGELD!

Kbedoel maar dat het redelijk moeilijk gaat worden om die gasten nog te ontwijken.

Stubru is al tientallen jaren dė zender op werchter en de laatste jaren de festivalzender. Ik ben blij dat er met belastingsgeld ook aan cultuur gedaan wordt. Ookal probeert men dat in vooral rechtsere kringen meer en meer te beperken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB en simonbolivar

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
269
319
Eten kan gewoon mee naar binnen. En omdat je niet altijd gelijk zin hebt in een hele maaltijd zijn een paar Pringles bij je bier af en toe ook gewoon lekker. Tussendoor wat fruit om nog een beetje te compenseren en het idee te hebben dat je gezond bezig bent. Voor we het terrein opgaan een broodje rookworst als ontbijt om even een bodem te leggen voor het bier. Als bier liever een speciaalbier van de Apero dan maar door tanken. En dan in de avond langs de standjes voor eten en afsluiten met wat loempia's.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Ben meer van de gitaren maar Fred Again wordt echt episch in Barn. Redden we het daarna in 10 minuten naar Muse??? Wat doen jullie?
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Stubru is al tientallen jaren dė zender op werchter en de laatste jaren de festivalzender. Ik ben blij dat er met belastingsgeld ook aan cultuur gedaan wordt. Ookal probeert men dat in vooral rechtsere kringen meer en meer te beperken.
Ja maar moet het zo veel? Er staan genoeg commerciële partners te springen om die plaats over te nemen en dan kan Studio Brussel meer focussen op kleinere festivals.

+ Waarom geven ze in The Hive jong talent geen kans in plaats van al hun bekende koppen?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.989
2.030
Ja maar moet het zo veel? Er staan genoeg commerciële partners te springen om die plaats over te nemen en dan kan Studio Brussel meer focussen op kleinere festivals.

+ Waarom geven ze in The Hive jong talent geen kans in plaats van al hun bekende koppen?
Welk radiostation wou je dan?

Q of Donna zijn het al helemaal niet.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.171
1.634
Twee bedenkingen van uit de vip area van Live/sLive.

1: Zo warm als vandaag en morgen moeten we het echt niet willen op Werchter. Het was tijdens Sylvie Kreusch echt brutal.

2: Ik blijf het erg vinden dat Bevers nagenoeg een monopolie heeft om hun vetzakkerij te verpatsen op de weide. Ik denk dat ik hier op Live/sLive de beste frieten ooit op een festival gegeten heb, aan een prijs die lager lag dan op Werchter Boutique.

...en dat door een stel Nederlanders.


Het zou gewoon leuker zijn om aan de Slope en de Walls met foodtrucks te werken, maar okay...mss is dat qua schaal voor Werchter gewoon niet haalbaar.

Toch...waterijsjes met watermeloen...ik wou dat ik ze op Werchter had.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
724
945
Wij deden altijd 40 bonnen per persoon voor 4 dagen. Houden beiden niet van alcohol en drinken vooral water, dan red je het heel goed
Exact wat mijn vriendin en ik ook elk hebben voor dit jaar. Zie wel hoe het loopt. Interessant om te zien dat je zowel big spenders als budget controllers hebt 😅
 
Laatst bewerkt:

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Welk radiostation wou je dan?

Q of Donna zijn het al helemaal niet.
Klara!

Kbedoel eerder dat Jupiler zelf op talentenjacht kan gaan zoals Red Bull dat vroeger deed. Red Bull of een ander energiedrankje had ook een veel betere partner geweest voor die feesttent in The Hive.

Ik vind het gewoon vreemd dat Studio Brussel commerciële bedrijven kan overtreffen.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
Studio Brussel die het programma kiest op The Hive en in The Towers, standje op het festival, standje op de camping.
En vanaf maandag is het vollenbak Werchter de hele week lang op de radiozender.
EN DAT MET ONS BELASTINGSGELD!

Kbedoel maar dat het redelijk moeilijk gaat worden om die gasten nog te ontwijken.
Tinfoil Hat GIF by The Tick
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
269
319
Exact wat mijn vriendin ook hebben voor dit jaar. Zie wel hoe het loopt. Interessant om te zien dat je zowel big spenders als budget controllers hebt 😅
3e festival in 4 weken en er komen er nog een paar aan. Dus een beetje letten op het budget, maar toch gewoon genieten. Scheelde wel dat je in Vilnius gewoon een grote goed belegde pizza had voor 9 euro en een halve liter lekker bier voor 4,5. Maar goed dat het in Werchter coins zijn, dan wordt je niet de hele tijd met je neus op de feiten gedrukt en vallen de prijzen net wat minder tegen.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
846
572
Klara!

Kbedoel eerder dat Jupiler zelf op talentenjacht kan gaan zoals Red Bull dat vroeger deed. Red Bull of een ander energiedrankje had ook een veel betere partner geweest voor die feesttent in The Hive.

Ik vind het gewoon vreemd dat Studio Brussel commerciële bedrijven kan overtreffen.
Heeft niets te maken met overtreffen toch?
Red Bull of 1 of ander energiedrankje? Denk dat je dan beter een ander festival sponsort.

Begrijp echt niet waarom stubru daar niet mag staan , ze staan er al van de beginjaren.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Heeft niets te maken met overtreffen toch?
Red Bull of 1 of ander energiedrankje? Denk dat je dan beter een ander festival sponsort.

Begrijp echt niet waarom stubru daar niet mag staan , ze staan er al van de beginjaren.
Ze mogen er wel staan, maar dat ze de volledige line-up van 2 nevenpodia bepalen met hun eigen koppen, dat is voor mij iets te veel van het goeie.

+ Als je weet wat het kost om daar een standje exclusief te zetten, dan vraag ik mij af hoeveel geld ze er tegenaan gooien.

Ps: Studio Brussel is er pas gekomen in ‘96 (20e editie).
 

festirock

Support act
1 dec 2015
846
572
Ze mogen er wel staan, maar dat ze de volledige line-up van 2 nevenpodia bepalen met hun eigen koppen, dat is voor mij iets te veel van het goeie.

+ Als je weet wat het kost om daar een standje exclusief te zetten, dan vraag ik mij af hoeveel geld ze er tegenaan gooien.

Ps: Studio Brussel is er pas gekomen in ‘96 (20e editie).

Studio Brussel was vroeger ook al de zender die verslag deed hoor en ter plaatse was.

Ik ben blij met hun dj s op de hive. Liever dan dj eddy van achter de hoek die eens komt proberen draaien.

Vind dat een jongerenzender zelfs moet aanwezig zijn op festivals en cultuur brengen. Dat is terecht besteed.
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

Gebruikers die dit onderwerp bekijken