Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.016
8.662
Ik kijk vanaf nu alleen maar op deze site!
Buienradar altijd de minst betrouwbare website gevonden.

Deze werd net in de DTRH topic gedeeld en vind deze ook altijd wel accuraat. I zou er voor je gemoed nu wel niet op klikken... Do/vrijdag nog ok tot prima en zat/zon een droevige boel tot nu toe. Vanaf maandag zal het wel wat betrouwbaarder zijn. Ik hoop dat het weer 180 graden draait...

 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
780
725
Om jullie een idee te geven hoe accuraat een weerbericht is. Afgelopen zondag bij Bruce stond er tijdens het optreden op elk waarschuwingsbord: heavy rain expected around 23u30. Genen druppel is eruitgekomen rond dat uur😂
En dat is dan nog eens met een eigen weerstation op de plaats zelf.
Bekijk het bericht dinsdag eens, dan kan je wat conclusies trekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul en jimmywe

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Ik ga voor de 4e keer naar Werchter (2016, 2017, 2022, 2023) en heb werkelijk nog geen een volledig droge editie meegemaakt.

Hoop heel hard op een droge editie maar betwijfel het.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.016
8.662
Ik ga voor de 4e keer naar Werchter (2016, 2017, 2022, 2023) en heb werkelijk nog geen een volledig droge editie meegemaakt.
2017 had ook regen ja? Al kon ik het tijdens Lucky van Radiohead ook niet droog houden ja.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.268
3.844
Echt? Op BKS was het exact dat weer, heerlijk. Ik zou geld overhebben om exact dat te herhalen op RW.

Fuck regen, echt.
Ja, ieder heeft een eigen favoriete weertype. Voor de meerderheid is max. 24/25 graden toch beduidend beter. Temperaturen van ruim boven de 30 graden gedurende minimaal 4 dagen (en warme nachten) zijn funest voor het lichaam.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
2017 had ook regen ja? Al kon ik het tijdens Lucky van Radiohead ook niet droog houden ja.
Volgens mij is er toen op de woensdag op de camping wat regen geweest maar het viel mee die editie ja.

2016 was relatief droog maar vooraf was het een grote ellende natuurlijk.
 

SilentAlarm

Playlistbediener
21 jun 2023
25
22
Windy.com geeft momenteel van vrijdag tot zondag regen. Maar zoals velen hier al zeiden, we zullen het wel zien. Goei wandelschoenen, regenfrakske mee en dan komt dat allemaal wel goed.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.118
944
Ik ga voor de 4e keer naar Werchter (2016, 2017, 2022, 2023) en heb werkelijk nog geen een volledig droge editie meegemaakt.

Hoop heel hard op een droge editie maar betwijfel het.
ja blijf dan gewoon weg. :D voor 2016 was het eigenlijk alleen maar droog behalve dat buitje in 2009 met the mars volta
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Om jullie een idee te geven hoe accuraat een weerbericht is. Afgelopen zondag bij Bruce stond er tijdens het optreden op elk waarschuwingsbord: heavy rain expected around 23u30. Genen druppel is eruitgekomen rond dat uur😂
En dat is dan nog eens met een eigen weerstation op de plaats zelf.
Bekijk het bericht dinsdag eens, dan kan je wat conclusies trekken.

Bij Bruce was het ook gewoon een geluksgeval want het onweer leek heel lang recht op Werchter af te stevenen maar splitste op het laatste nippertje toch op waardoor wij gevrijwaard bleven. Blijft moeilijk om het exact te voorspellen in zo'n gevallen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken