Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Overigens op de hive en dus ook in de tent neem ik aan wel statiegeld van 0,3 coin en dus ook harde bekers neem ik aan.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Als ik goed zit kan je vouchers ook inwisselen aan de eerste kassa rechts van je wanneer je het terrein van de Barn/KlubC oploopt. Daar doe ik het elk jaar zonder wachtrij.
En bij de bar voor de main ook gewoon. Hoef je nooit te wachten
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.180
1.647
Is er eigenlijk weer een festivalchef dit jaar? Vroeger stond Jeroen Meus er met Wūrst, en vorig jaar was het aan Loic Van Impe met de smaakfabriek waar we een paar keer lekker gegeten hebben. Ik hoop eigenlijk dat die terug komt, want ik geef liever wat meer uit aan iets degelijk dan de gore troep die Bevers en Bevers durft serveren.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Is er eigenlijk weer een festivalchef dit jaar? Vroeger stond Jeroen Meus er met Wūrst, en vorig jaar was het aan Loic Van Impe met de smaakfabriek waar we een paar keer lekker gegeten hebben. Ik hoop eigenlijk dat die terug komt, want ik geef liever wat meer uit aan iets degelijk dan de gore troep die Bevers en Bevers durft serveren.
Ja smaakfabriek
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
Is er eigenlijk weer een festivalchef dit jaar? Vroeger stond Jeroen Meus er met Wūrst, en vorig jaar was het aan Loic Van Impe met de smaakfabriek waar we een paar keer lekker gegeten hebben. Ik hoop eigenlijk dat die terug komt, want ik geef liever wat meer uit aan iets degelijk dan de gore troep die Bevers en Bevers durft serveren.

Op de site staat:
Lokaal en lekker primeren in onze Belgische pop-up keuken De Smaakfabriek, een samenwerking met Straffe Streken. Met ingrediënten recht van de lokale boer, stelt curator Loïc Van Impe de beste gerechten samen. Ontdek het ‘gerecht van de dag’ dagelijks via de Instagram-stories van Rock Werchter.

Dat klinkt eigenlijk best goed. Wat kost zo'n bord eten?
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
Het 14-daags vooruitzicht op buienradar geeft 27 graden aan voor de woensdag.
Weer.nl zegt 25 graden en regen. Accuwheater denk dat het 19 graden wordt.
En weeronline weer 27 graden.

Kies maar wat je het liefst wil...
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.747
Het 14-daags vooruitzicht op buienradar geeft 27 graden aan voor de woensdag.
Weer.nl zegt 25 graden en regen. Accuwheater denk dat het 19 graden wordt.
En weeronline weer 27 graden.

Kies maar wat je het liefst wil...
Voor een echt goed verhaal kunnen we maar naar 1 iemand luisteren hier, @Nikfestilover kom dr maar in!
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Voor een echt goed verhaal kunnen we maar naar 1 iemand luisteren hier, @Nikfestilover kom dr maar in!
Thanks voor het vertrouwen haha!

Na aankomend weekend wordt het onstabiel door een lager drukgebied en is er dus een grotere kans op lokaal regen en eventueel onweer.

Daarna is het nog even afwachten wat er gaat gebeuren. Er zijn enkele modellen….*slik* die geven voor donderdag 29 juni 37 tot 38 graden aan voor het binnenland van België. Echter als je kijkt naar de gemiddelde runs van de weermodellen zit je rond de 26-30 graden. Maar goed temperatuur kan dus nog stijgen. Het ligt er ook een beetje aan hoe snel het laagdruk gebied van na het weekend blijft hangen en hoe heftig deze uitpakt.

Ik houd het voor jullie in de gaten… maar er zijn dus modellen die uitgaan van zeer hoge temperaturen….
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Stel het lage druk gebied blijft hier wat langer hangen…dan heb je juist kans op wat koeler weer.

Samengevat : lastig om nu al duidelijkheid te geven. Bij Pinkpop was dit makkelijker omdat een hoog druk gebied met stabiel warm weer de hele tijd hier blijft hangen.
Door de onzekerheid krijg je ook dat bijna elke weersite iets anders aangeeft.

Een app om aan te raden is Windy. Wel een vrij complexe app die vele gebruikt wordt door meteorologen.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
744
974
Hoeveel coins kopen jullie in voorverkoop? 20, 40, 60, ... ? Mijn vriendin en ik twijfelen namelijk nog, aangezien we graag ietske eten maar we drinken dan weer bijna niks buiten water en mss 2-3 frisdrankjes per dag :unsure:
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.121
944
Hoeveel coins kopen jullie in voorverkoop? 20, 40, 60, ... ? Mijn vriendin en ik twijfelen namelijk nog, aangezien we graag ietske eten maar we drinken dan weer bijna niks buiten water en mss 2-3 frisdrankjes per dag :unsure:
mijne compagnon heeft blijkbaar al 120 coins gekocht...😁
dus ik zit met dezelfde vraag of ik er dan ook nog 20 of 40 bijkoop
 
  • Wow
Waarderingen: MadMandra27

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
744
974
Ik heb net eens de rekensom gedaan en met 60 coins in voorverkoop "win" je maar 4 coins tov 40 in voorverkoop en dan bij te kopen ter plekke. Bij een gelijkaardige situatie met 80 coins in voorverkoop "win" je zelfs maar 1 coin tov 60 in voorverkoop en dan bij te kopen ter plekke. Kloppen mijn rekensommen? Want in dat geval lijkt het mij verstandiger om max 60 in voorverkoop te kopen en dan ter plekke aan te vullen; lijkt toch makkelijk te gaan :giggle:


EDIT: Altijd maar 1,5 coin "winst" van 20 meer in VVK tov ter plekke bij kopen. Bij 40 meer in VVK tov ter plekke kopen 3 coins "winst", bij 60 meer 4,5...
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken