Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu ik even door m'n spoorboekje ga zie ik dat ik op zaterdag een gat heb tussen City and Colour en Sofi Tukker. Ik neig om Interpol te kiezen, maar zit me af te vragen of Mimi Webb niet een leuk alternatief kan zijn in de tent.
Even een vraagje, weet iemand toevallig exact hoe ver de afstand tussen The Hive en de inkom van het festivalterrein is? heb gehoord dat dat nog een aardig stuk wandelen is?
Even een vraagje, weet iemand toevallig exact hoe ver de afstand tussen The Hive en de inkom van het festivalterrein is? heb gehoord dat dat nog een aardig stuk wandelen is?
Is er in de pre-sale slechts een beperkt deel van de tribunes in verkoop gegaan, of zijn er daadwerkelijk al een heleboel tickets voor QOSTA de deur uit?
Is er in de pre-sale slechts een beperkt deel van de tribunes in verkoop gegaan, of zijn er daadwerkelijk al een heleboel tickets voor QOSTA de deur uit?
De Editors staan terug in de app op vrijdag Geen idee dat daar was misgegaan, maar blij dat het opgelost is. Was wel een goede manier geweest om een keuze te maken in de clash met Liam..