Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
in de FAQ van classic zie ik het volgende;

TW Classic maakt vanaf dit jaar gebruik van herbruikbare bekers. Je betaalt een borg van 0,3 Coin per herbruikbare beker

Betekent dit dat voedsel en drank niet meer in eenheden van 1 en 0,5 is maar dat er bijvoorbeeld een pizzapunt 3,1 coin kan kosten?
Herbruikbare bekers, goed voor het milieu maar dan sta je dus nooit meer met 2 pintjes in je hand voor een concert?

Misschien voeren ze ook eindelijk halve liters in op Werchter zoals op CORE? Dan heb je geen twee pinten meer nodig? ;-)

Ik dacht gewoon 2 bonnekes. Is tenslotte een gewoon pintje maal 2.
Klopt 2 bonnekes.
Altijd fijn voor een concert een pint of 3 te nemen en dan een goede plek. 3x waarborg, daarna er 2 gaan inleveren of je loopt met de lege rond.

Maar ok, nog niet dit jaar dus

Kan me wel voorstellen dat ze om milieuoverwegingen eigenlijk toe zouden moeten werken naar 1 vs 1.9 of 1.1 vs 2. Al weet ik niet of mensen dan effectief echt minder vaak bier halen of dat ze gewoon veel meer zuipen omdat ze nou eenmaal sneller moeten drinken dan hun maten die wel een klein formaat hebben besteld ;-)

• Leuk
Waarderingen: Joe
Als ze de prijszetting van CORE overnemen dan was een gewone pint 2 Coins en een halve liter 3,75, dus eventueel dat ze hier ook korting geven op de halve liters?

Users who are viewing this thread