Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.099
8.763
Een vol huis op alle dagen hoezee…

(Al is dit natuurlijk wel marketingtalk.)
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
205
110
Net terug van BKS. Hopelijk krijg ik al dat vreselijke zwarte stof van mijn tent af voor RW. Ik lees net dat op camping A1 er geen karren of (steek-)wagens mogen en ook geen campingbranders (koffie???). Hoe doen jullie dat?

Trouwens, hoe zijn normaliter de douches op A1? Ik ga meestal voor het slapen douchen op een festival. Maar dat was op BKS ruk dit jaar. Op dag 1 alleen koud water. Op dag 2 geen water. dag drie niet een meer geprobeerd.
Douches zijn prima idd…tip om vroeg te douchen, wekkertje zetten om 6:30 en daarna nog lekker ff terug, anders sta je ruim een uur te wachten, toiletten op A1 worden keurig bijgehouden, Dixie’s minder😷…
Steekwagen nooit geen probleem, wij nemen zelf nooit geen eten oid mee, hooguit wat chips, cola, bier…rest halen we allemaal daar! Dus geen brander nodig ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Geert.vG

fatefearfighter

Playlistbediener
18 mei 2023
42
76
Douches zijn prima idd…tip om vroeg te douchen, wekkertje zetten om 6:30 en daarna nog lekker ff terug, anders sta je ruim een uur te wachten, toiletten op A1 worden keurig bijgehouden, Dixie’s minder😷…
Steekwagen nooit geen probleem, wij nemen zelf nooit geen eten oid mee, hooguit wat chips, cola, bier…rest halen we allemaal daar! Dus geen brander nodig ;)
Zelfde hier, wij nemen water, rum, vodka, bier, wat fris, chips en snoep mee. Eten zoeken we daar wel, keuze genoeg. Brander nemen ze gegarandeerd af. Van die grote kaarsen ook trouwens.

Wekker zetten om te gaan douchen, allemaal goed, maar als ik dan terug in de tent kruip zweet ik me alweer kapot voor het goed en wel 10 uur is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Geert.vG en Paddy

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
178
128
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.099
8.763
Hoppa, QOTSA in november naar het Sportpaleis, zoals verwacht.

Daar ben ik bij. En zo is die rotclash met Rosalia helemaal opgelost.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5 en MarkD

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
in de FAQ van classic zie ik het volgende;

TW Classic maakt vanaf dit jaar gebruik van herbruikbare bekers. Je betaalt een borg van 0,3 Coin per herbruikbare beker

Betekent dit dat voedsel en drank niet meer in eenheden van 1 en 0,5 is maar dat er bijvoorbeeld een pizzapunt 3,1 coin kan kosten?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.631
4.635
in de FAQ van classic zie ik het volgende;

TW Classic maakt vanaf dit jaar gebruik van herbruikbare bekers. Je betaalt een borg van 0,3 Coin per herbruikbare beker

Betekent dit dat voedsel en drank niet meer in eenheden van 1 en 0,5 is maar dat er bijvoorbeeld een pizzapunt 3,1 coin kan kosten?
Op GMM wel in ieder geval, dit nagevraagd omdat ze een fout hadden gemaakt en ik met 1,6 coin zit.
Ze zeiden dat het niet meer enkel met 1 en 0,5 zal zijn daar
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
331
380
Tijd genoeg om rustig je tentje op te zetten dan ?

Ik vind donderdag geweldig sterk starten ! Weyes Blood - Anna Calvi - King Princess - ... Ik klaag niet.

Zaterdag is voor mij de dag die traag op gang komt. Dan wil ik eigenlijk niks voor Interpol zien.
King Princess zou ik misschien kunnen halen, afhankelijk van de apero.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken