Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Jeetje, ik mag nergens meer heen😵‍💫😂…Editors staan er nog steeds niet😬
 

DrTim0n

Playlistbediener
5 jun 2021
23
6
Nu ik even door m'n spoorboekje ga zie ik dat ik op zaterdag een gat heb tussen City and Colour en Sofi Tukker. Ik neig om Interpol te kiezen, maar zit me af te vragen of Mimi Webb niet een leuk alternatief kan zijn in de tent.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
258
118
Even een vraagje, weet iemand toevallig exact hoe ver de afstand tussen The Hive en de inkom van het festivalterrein is? heb gehoord dat dat nog een aardig stuk wandelen is?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.561
4.481
Even een vraagje, weet iemand toevallig exact hoe ver de afstand tussen The Hive en de inkom van het festivalterrein is? heb gehoord dat dat nog een aardig stuk wandelen is?
Valt heel goed mee qua afstand hoor. ´s avonds net na de headliner gwn een slenterboel door het vele volk, waardoor het lang lijkt
 
  • Leuk
Waarderingen: b_lars

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.177
1.642
Is er in de pre-sale slechts een beperkt deel van de tribunes in verkoop gegaan, of zijn er daadwerkelijk al een heleboel tickets voor QOSTA de deur uit?
 

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
De Editors staan terug in de app op vrijdag ;) Geen idee dat daar was misgegaan, maar blij dat het opgelost is. Was wel een goede manier geweest om een keuze te maken in de clash met Liam..
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
544
Persoonlijke spoorboekje in de app is nog steeds gehusseld. Dat wordt even opnieuw het traject bepalen...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Is er in de pre-sale slechts een beperkt deel van de tribunes in verkoop gegaan, of zijn er daadwerkelijk al een heleboel tickets voor QOSTA de deur uit?
Ik zat er gelijk in toen de pre sale open ging en toen kon je enkel 1 zijkant van de zitplaatsen, het middenplein en de staanplaatsen balkon kiezen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken