Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Neen, meest valabele is dat er inderdaad pakketje komt eind deze week. Is niet eerste keer dat eerder in de week een act per ongeluk lekt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Het is soms wat hap-slik-weg, dat geef ik toe. Maar op één of andere manier gebeurd er iets als je hem live ziet. Op Pukkelpop was het bijna magisch te noemen.
Ja vind ook echt niet alles top (dat onding dat hij maakte met Swedish House Maffia bvb) en het is natuurlijk een gimmick met die stemmetjes, maar de twee jaartjes fame zijn hem gegund. En voor een zaterdagavond is dit perfect. Benieuwd hoe dit live is.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.180
4.323
Met genoeg biertjes erin, zo aan het eind van de avond even los gaan? Zie dit wel werken hoor. Niet helemaal mijn ding (Too old for this shit), dus waarschijnlijk ergens anders aan het afpilsen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.029
3.707
WILLOW zou ik ook wel een toffe barn naam vinden trouwens. Net als Loyle Carner.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ja vind ook echt niet alles top (dat onding dat hij maakte met Swedish House Maffia bvb) en het is natuurlijk een gimmick met die stemmetjes, maar de twee jaartjes fame zijn hem gegund. En voor een zaterdagavond is dit perfect. Benieuwd hoe dit live is.
Ik vond dat er live te vaak het tempo werd uitgehaald. Terwijl er met dit soort acts wel wat tempo mag zijn en geen te lange pauzes tussen nummers.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.180
4.323
Ik vond dat er live te vaak het tempo werd uitgehaald. Terwijl er met dit soort acts wel wat tempo mag zijn en geen te lange pauzes tussen nummers.
Eigenlijk bij dit soort acts überhaupt geen pauzes tussen nummers.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.029
3.707
Eigenlijk bij dit soort acts überhaupt geen pauzes tussen nummers.
Zitten ook geen pauzes tussen. Zijn overgangen, die traag, met vocalen worden opgebouwd. Het is geen typische dance act waarbij drop na drop komt, maar verwacht ook subtiele wat meer techno-achtige beats, die later overgaan op een sneller/hardere climax.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.046
2.675
Kan me niet herinneren hoe dat op Pukkelpop precies was, maar ik heb daar alleszins niet gestoord aan pauzes ofzo.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Hangt een beetje van de set af hoe hij ze opbouwt. Dat verschilt nogal ja, maar vaak gaat die gewoon crescendo.
 

waldorf

Playlistbediener
8 mrt 2020
11
2
Wat denken jullie van Phoenix? Rond 6 uur in the barn, als two door cinema club enkele jaren geleden.

Kregen goeie recensies voor hun nieuwe plaat, en heel wat aandacht ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound en Nelios

Gebruikers die dit onderwerp bekijken