Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Denk dat Phoenix een hogere spot wil. En geen idee of RW die nog wil/kan bieden.
Beide keren dat ze er al stonden was rond +/- 20u op de Main.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.469
4.642
spiritbox de week voor werchter in noorwegen, stonden vorig jaar al op graspop dus ik zie dit wel als een kanshebber. wordt ook wel eens vergeleken als de billie eilish van de metal, zou wel een mooie combo zijn om op een dag te staan wanneer de echte billie eilish er staat.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Nieuwe single van dEUS is net uit. Die kunnen best in een pakketje zitten deze week.
Zal ik ook te denken. Hoop vooral dat ze een Balthazarke-in-2019 doen: redelijk exclusief op RW staan. Vind dat dEUS de laatste jaren enorm onder hun gewicht aan het boksen is, met al die vroege slots en heel kleine festivalletjes.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Zal ik ook te denken. Hoop vooral dat ze een Balthazarke-in-2019 doen: redelijk exclusief op RW staan. Vind dat dEUS de laatste jaren enorm onder hun gewicht aan het boksen is, met al die vroege slots en heel kleine festivalletjes.
Is deels op eigen vraag denk ik. Ze kiezen venues en festivals in een mooie setting (cactus, zeebrugge,...). Met die nieuwe plaat zullen ze wel weer prominenter in beeld komen. Met die back catalogue verdienen ze dat ook wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Denk dat Phoenix een hogere spot wil. En geen idee of RW die nog wil/kan bieden.
Wees hier maar zeker van. Stonden dit jaar nog op Les Ardentes als headliner met eigen productie, die gaan zaken vragen aan Werchter die deze laatste niet wil inwilligen vrees ik. Aan de andere kant beseffen ze misschien wel dat Vlaanderen niet WallonIië is en passen ze hun eisen daarop aan...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.510
785
Denk dat Phoenix een hogere spot wil. En geen idee of RW die nog wil/kan bieden.
Beide keren dat ze er al stonden was rond +/- 20u op de Main.
Ze zullen geen headliner zijn op Werchter. Maar de show die ik op Primavera zag was echt subheadliner waardig. Echt een fantastische energieke show.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
762
1.275
Morgen om 16:00 zeker dan weer namen? of toch stiekem vandaag?

season 1 facebook watch GIF by Big Chicken Shaq
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken