Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is soms wat hap-slik-weg, dat geef ik toe. Maar op één of andere manier gebeurd er iets als je hem live ziet. Op Pukkelpop was het bijna magisch te noemen.
Het is soms wat hap-slik-weg, dat geef ik toe. Maar op één of andere manier gebeurd er iets als je hem live ziet. Op Pukkelpop was het bijna magisch te noemen.
Ja vind ook echt niet alles top (dat onding dat hij maakte met Swedish House Maffia bvb) en het is natuurlijk een gimmick met die stemmetjes, maar de twee jaartjes fame zijn hem gegund. En voor een zaterdagavond is dit perfect. Benieuwd hoe dit live is.
Met genoeg biertjes erin, zo aan het eind van de avond even los gaan? Zie dit wel werken hoor. Niet helemaal mijn ding (Too old for this shit), dus waarschijnlijk ergens anders aan het afpilsen.
Ja vind ook echt niet alles top (dat onding dat hij maakte met Swedish House Maffia bvb) en het is natuurlijk een gimmick met die stemmetjes, maar de twee jaartjes fame zijn hem gegund. En voor een zaterdagavond is dit perfect. Benieuwd hoe dit live is.
Zitten ook geen pauzes tussen. Zijn overgangen, die traag, met vocalen worden opgebouwd. Het is geen typische dance act waarbij drop na drop komt, maar verwacht ook subtiele wat meer techno-achtige beats, die later overgaan op een sneller/hardere climax.