Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
The Lumineers heb ik niks mee. Maar zou wel eens deel van een rijtje namen voor deze week kunnen zijn dan!

Macklemore in april naar Vorst Nationaal, ik veronderstel dat we daarmee een streep door z'n naam kunnen trekken?

• Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Joe en Paddy
Weird All Yankovic komt naar het koninklijk circus. Lopen we die toch ook weer mis zeker!
Say What Weird Al GIF by MOODMAN

• Haha
Waarderingen: jonasvh
Loopt er iemand warm voor de cola zero folk van Lumineers? Werchter kennende gaan ze die weer veel te hoog op main kamperen, terwijl een uur of 6 in Klub C tegenwoordig beter bij hun status past.

Hey...ho.

• Leuk
Waarderingen: Bato_V en Lion
Ja hoor toffe naam the lumineers, al is dat dan toch vooral beperkt tot het eerder werk. Die nieuwe muziek zegt me niets meer

Lijkt me niet dat ze die naam solo gaan droppen, maarja kijk.. Deden ze bij Fred Again ook, dusja.

De Muse leak heeft ook even geduurd natuurlijk.
Maar dit staat, als enig verschil, wel op de officiële site.

Maar het is ook niet alsof Werchter plots een pakketje gaat inplannen omdat The Lumineers te snel waren. Hoogstens toevoegen aan een reeds gepland pakketje.
of ze zouden al in dat pakketje zitten? wie weet...

wat maakt het uit, feit is gewoon dat ze een klaarheldere zelfbevestiging doen

Vond dat The Lumineers eigenlijk veel te hoog op die main stonden in 2021… Hopelijk wordt dat wat rechtgetrokken..

Als ze er dan toch moeten staan ... laat The Lumineers dan maar lekker in de namiddag op de Main verdrinken. Ben je er tenminste geen mooie Barnspot aan kwijt.

Even goed stond er vrijdag pakketje klaar, met Lumineers mee bij, en is dat finaal niet doorgegaan…

🤷‍♂️

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread