Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Bert

Support act
14 nov 2014
947
938
Dat timide gedoe van Wet Leg, is dat niet gewoon een rolletje dat ze spelen?
Vermoed het wel. Ik kom net bij ze weg. Speelden in Vera voor 450 man/vrouw. Tussen de nummers waren ze inderdaad erg timide. Spraken met elkaar zonder veel lawaai. De muziek echter bracht het tot een kolkende vloer. Kan prima op Main al denk ik dan wel op een vroege spot.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
Zou tof zijn. Hebben ze toch een headliner die ze nog niet hadden. Is dat iets wat RW op hun radar heeft?
Er zou toch geen enkele reden mogen zijn mocht je als top 10 festival wereldwijd ze niet op je lijstje hebben staan om ooit te hebben.
Maar verder geen idee of het mogelijk is dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Ben benieuwd hoeveel tickets er al verkocht zijn en hoeveel dit pre-corona was na dit tijdsbestek.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Vakantie voorbij, ik mag hopen dat ze komende week met aankondigen aan komen zetten. Kan me niet inbeelden dat er al veel mensen warm lopen voor deze vijf namen.
Vrijdag 11e van de 11e. Dus die dag sowieso niet.
Ik denk volgende week pas weer, of eventueel eerder moet een headliner lossen.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
310
217
Zo zijn er nog veel hoor. NIN bijvoorbeeld, Mac DeMarco, New Order, Fleet Foxes… veel voorbeelden waar je, vaak ook meer dan, een halflege tent hebt.

Maar voor Bonni zou het wel stampvol zitten.
Is het vaak niet zo in de Barn dat het achteraan heel druk is doordat iedereen daar blijft staan omdat ze denken dat de tent vol zit, maar als je wat verder door loopt dan is er vaak mega veel plaats in het midden of langs de zijkanten vooraan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken