Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Was je in Trix, Yannick? Want je blaast telkens hoog van de toren alsof je alleenheer bent van de waarheid maar bij Harry gaat het over 80K mensen, dat zie ik ze gewoon niet doen op een comfortabele manier na hun optreden net :)
Ik geef gewoon aan dat ze wel degelijk een grote crowd aan kunnen. Alleenheer lol.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
De Barn staat áltijd vol, behalve als je er echt heel kleine acts à la Brockhampton op een laat uur in pleurt.
Herinner mij nog dat het bij The Good, The Bad & The Queen ook totaal niet vol stond. We konden halverwege nog gewoon binnen lopen en een rustig plekje halverwege de tent vinden. Zonde, want het was absolute top, maar het stond tijdens een headliner op main geloof ik...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Ik geef gewoon aan dat ze wel degelijk een grote crowd aan kunnen. Alleenheer lol.
Geloof ik wel, maar gaat over RW, altijd al specifiek publiek gehad en zie op de main de lijm niet plakken. Maar laten we parkeren en in juli nog eens praten :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Geloof ik wel, maar gaat over RW, altijd al specifiek publiek gehad en zie op de main de lijm niet plakken. Maar laten we parkeren en in juli nog eens praten :)
Harry Styles doet een apart concert. Wolf Alice, qua stijl toch vergelijkbaar, ging bovendien helemaal prima over in het Sportpaleis - en daar was ik wél bij.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
Herinner mij nog dat het bij The Good, The Bad & The Queen ook totaal niet vol stond. We konden halverwege nog gewoon binnen lopen en een rustig plekje halverwege de tent vinden. Zonde, want het was absolute top, maar het stond tijdens een headliner op main geloof ik...
Zo zijn er nog veel hoor. NIN bijvoorbeeld, Mac DeMarco, New Order, Fleet Foxes… veel voorbeelden waar je, vaak ook meer dan, een halflege tent hebt.

Maar voor Bonni zou het wel stampvol zitten.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Zo zijn er nog veel hoor. NIN bijvoorbeeld, Mac DeMarco, New Order, Fleet Foxes… veel voorbeelden waar je, vaak ook meer dan, een halflege tent hebt.

Maar voor Bonni zou het wel stampvol zitten.
Grappig, ik herinner mij van NIN wel een stampvolle tent. Maar ik stond ook goed naar voren. Achter mij was er wellicht meer ruimte dan ik dacht.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Grappig, ik herinner mij van NIN wel een stampvolle tent. Maar ik stond ook goed naar voren. Achter mij was er wellicht meer ruimte dan ik dacht.
Ik stond op de tribune vlak bij de uitgang. Na 2-3 nummers was het daar een lichte exodus... En dat terwijl er in de eerste plaats al geen rode kruizen te zien waren bij aanvang van de show.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Zo zijn er nog veel hoor. NIN bijvoorbeeld, Mac DeMarco, New Order, Fleet Foxes… veel voorbeelden waar je, vaak ook meer dan, een halflege tent hebt.

Maar voor Bonni zou het wel stampvol zitten.
Tiens, ik heb een uur buiten gestaan bij New Order om binnen te mogen en dat kon niet omwille van de algemeen zeer geliefde rode kruizen. Als het er dan toch zo leeg was, waarom openen ze dan niet gewoon die tent. Altijd hetzelfde.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
Tiens, ik heb een uur buiten gestaan bij New Order om binnen te mogen en dat kon niet omwille van de algemeen zeer geliefde rode kruizen. Als het er dan toch zo leeg was, waarom openen ze dan niet gewoon die tent. Altijd hetzelfde.
Kan me vergissen hoor. Dacht dat er inderdaad afgesloten gestart was maar ben na kwartier vlot naar voor kunnen wandelen. Ik vond het in elk geval drukker bij Rosalia die dag.

NIN was inderdaad goed vol eerste stuk van de tent, en stond het dicht op elkaar gepakt. Maar niet veel verder in de tent was het heel kalm.

In elk geval, waren wel beide shows die het beste van een Barn show naar boven brachten.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
NIN was inderdaad goed vol eerste stuk van de tent, en stond het dicht op elkaar gepakt.
Zelfs dat echt niet, ik wandelde zo naar voor, tot rij 10, bij wijze van spreken zonder iemand aan te raken. De sfeer op de eerste 20 rijen was wel top!

Ik begrijp het weliswaar echt niet. Ik vond het fantastisch, top 10 shows aller tijden voor mij en zelfs dicht bij top 5.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Zelfs dat echt niet, ik wandelde zo naar voor, tot rij 10, bij wijze van spreken zonder iemand aan te raken. De sfeer op de eerste 20 rijen was wel top!

Ik begrijp het weliswaar echt niet. Ik vond het fantastisch, top 10 shows aller tijden voor mij en zelfs dicht bij top 5.
Die ervaring heb ik dan weer niet haha. Top 3 shows op RW en wij stonden bovenop de banken aan de zijkant. Vanaf daar leek de zaal wel echt goed vol te staan
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Die ervaring heb ik dan weer niet haha. Top 3 shows op RW en wij stonden bovenop de banken aan de zijkant. Vanaf daar leek de zaal wel echt goed vol te staan
Bizar he, hoe dat vanaf een bepaalde plaats anders kan aanvoelen. Ik kwam dus achteraan binnen toen ze al begonnen waren en ben dan ook eerst een tijd halverwege de tent rechts op de tribune gaan staan en na een aantal nummers keek ik eens rond en zag ik dat ik eigenlijk met gemak verder naar voor kon en dat de sfeer er daar veel toffer uitzag, dus heb ik me verplaatst en geen spijt van gehad 😅
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Oef, Arctic Monkeys heeft een nieuw arrangement gegeven aan 505. Die versie vooral achterwege laten jongens...

 
  • Wow
Waarderingen: MarkD

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Ze doen in ieder geval hun best om een nieuw publiek te winnen. En fans van het eerste uur te laten vallen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken