Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik hoop met u mee.
Was het in het verleden niet zo dat veelal werd afgewacht totdat de zaalshow voorbij was, om dan de aankondiging te doen voor één of ander festival? (waarschijnlijk om de kaartverkoop niet in het gedrang te brengen voor de zaalshow).
In dat opzicht zou een aankondiging van RW morgen wel kunnen dus...
Stond inderdaad wat naar voor. Naar mijn geheugen vergelijkbaar met TWOD in 2018. Lijkt me toch dat dan +- 15-16k toeschouwers was.
Hoe dan ook geloof ik nog steeds niet in de Barn. De stage, de show en de grootte van de band ... Alles wijst voor mij naar de Main (maar nog meer naar geen Werchter iig).
Stond inderdaad wat naar voor. Naar mijn geheugen vergelijkbaar met TWOD in 2018. Lijkt me toch dat dan +- 15-16k toeschouwers was.
Hoe dan ook geloof ik nog steeds niet in de Barn. De stage, de show en de grootte van de band ... Alles wijst voor mij naar de Main (maar nog meer naar geen Werchter iig).
Geef me een naam van de laatste 5 jaar die in de Barn stond die zoveel tickets kan verkopen (op het moment van aankondigen). Alt-J, NIN, Elbow, Lorde ... zijn het al zeker niet. Enige naam waar ik nu zo aan denk is Paul Kalkbrenner (en die stond dan nog klubc) en Angèle (maar dat is een Belgische).
Bon Iver zal elk festival dat ie speelt headlinen, dan gaat die echt niet naar Werchter komen om op de tweede stage te spelen. En daarom denk ik dus dat ie gewoon niet gaat komen.