Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Verwijderd lid 37800

Campingartiest
21 mrt 2018
68
32
Halfweg de show, 10tallen concerten op de teller, by far het mooiste dat ik ooit gezien/gehoord heb. Roger, je headliner voor de Barn is gekend!

AMEN
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
Roger, je headliner voor de Barn is gekend!

Ik hoop met u mee.
Was het in het verleden niet zo dat veelal werd afgewacht totdat de zaalshow voorbij was, om dan de aankondiging te doen voor één of ander festival? (waarschijnlijk om de kaartverkoop niet in het gedrang te brengen voor de zaalshow).
In dat opzicht zou een aankondiging van RW morgen wel kunnen dus...
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Halfweg de show, 10tallen concerten op de teller, by far het mooiste dat ik ooit gezien/gehoord heb. Roger, je headliner voor de Barn is gekend!

AMEN
Sportpaleis wel nagenoeg uitverkocht leek me. Krijg je gewoon niet in de Barn hoor.

Prachtshow. Main stage waardige show ook imo.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.041
1.034
Sportpaleis wel nagenoeg uitverkocht leek me. Krijg je gewoon niet in de Barn hoor.

Prachtshow. Main stage waardige show ook imo.
Dat podium stond zeker 10 meter in de zaal geduwd. Voor sportpaleis uit te verkopen kon er gerust nog wat volk bij hoor.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Dat podium stond zeker 10 meter in de zaal geduwd. Voor sportpaleis uit te verkopen kon er gerust nog wat volk bij hoor.
Stond inderdaad wat naar voor. Naar mijn geheugen vergelijkbaar met TWOD in 2018. Lijkt me toch dat dan +- 15-16k toeschouwers was.

Hoe dan ook geloof ik nog steeds niet in de Barn. De stage, de show en de grootte van de band ... Alles wijst voor mij naar de Main (maar nog meer naar geen Werchter iig).
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Verwijderd lid 37800

Campingartiest
21 mrt 2018
68
32
Stond inderdaad wat naar voor. Naar mijn geheugen vergelijkbaar met TWOD in 2018. Lijkt me toch dat dan +- 15-16k toeschouwers was.

Hoe dan ook geloof ik nog steeds niet in de Barn. De stage, de show en de grootte van de band ... Alles wijst voor mij naar de Main (maar nog meer naar geen Werchter iig).
Kan me vinden in je mening, maar zo'n show moet imo 's avonds (main) of in een grote tent.

Ik sprak met iemand van ticketing en die sprak van 12-13k tickets verkocht.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Da's veel minder dan The Barn...
En als ze die nog gaan vergroten (hopelijk niet voor de sfeer)
De Barn staat áltijd vol, behalve als je er echt heel kleine acts à la Brockhampton op een laat uur in pleurt.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Da's veel minder dan The Barn...
En als ze die nog gaan vergroten (hopelijk niet voor de sfeer)
Geef me een naam van de laatste 5 jaar die in de Barn stond die zoveel tickets kan verkopen (op het moment van aankondigen). Alt-J, NIN, Elbow, Lorde ... zijn het al zeker niet. Enige naam waar ik nu zo aan denk is Paul Kalkbrenner (en die stond dan nog klubc) en Angèle (maar dat is een Belgische).

Bon Iver zal elk festival dat ie speelt headlinen, dan gaat die echt niet naar Werchter komen om op de tweede stage te spelen. En daarom denk ik dus dat ie gewoon niet gaat komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken