Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Een dag Zornik - Beach Bunny - Paramore - Machine Gun Kelly - My Chemical Romance - Bring me the Horizon - Green Day

zou zo maar kunnen, naar analogie met het succes van de When We Were Young-festivals :)

Ik durf het bijna niet te zeggen maar op MGK na zou ik dat best tof vinden....
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleCa

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
als dat een dag is dan koop ik gegarandeerd kaarten en er gaan er veel zijn vermoed ik al zou ik MCR en BMTH van plaats wisselen
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Een dag Zornik - Beach Bunny - Paramore - Machine Gun Kelly - My Chemical Romance - Bring me the Horizon - Green Day

zou zo maar kunnen, naar analogie met het succes van de When We Were Young-festivals :)
Nu, zo'n thema dag komt maar weinig echt tot uiting. Zet Kendrick na Green Day, ipv BMTH ervoor. Switch MGK met MCR (Ik denk dat het één van de twee is en niet allebei). Gooi een Black Box Revelation nog voor/na en Beach Bunny Klub C/Slope en je komt al een heel eind, denk ik.

Zornik > Denzel Curry > Paramore > BBR > MGK > Green Day > Kendrick
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
431
275
Nu Greta van Fleet blijkbaar op Lollapalooza India staat kan het zomaar zijn dat Mojo die band weer gaat pushen op Werchter. Zou zomaar kunnen dat ze als sub voor Muse komen te staan. Al is er volgens mij nog niets bekend van een Europese tour?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Nu Greta van Fleet blijkbaar op Lollapalooza India staat kan het zomaar zijn dat Mojo die band weer gaat pushen op Werchter. Zou zomaar kunnen dat ze als sub voor Muse komen te staan. Al is er volgens mij nog niets bekend van een Europese tour?
Die Lolla India poster lijkt meer een staartje van de festivals van 2022, met The Strokes en Imagine Dragons als headliners. Plus Greta serieus weer laten subben voor Muse na de vorige keer zou zelfs voor RW een te slechte grap zijn.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Die Lolla India poster lijkt meer een staartje van de festivals van 2022, met The Strokes en Imagine Dragons als headliners. Plus Greta serieus weer laten subben voor Muse na de vorige keer zou zelfs voor RW een te slechte grap zijn.
Je weet dat ze in 2022 geboekt waren?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Je weet dat ze in 2022 geboekt waren?
Ja dat weet ik. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze in de periode rond RW weer EU festivals gaan doen (waar dan?). En voor 1 show komen die mannen niet uit de VS.
 

Verwijderd lid 339

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Ik kan me herinneren dat er een insider vorig jaar aangaf dat Greenday geen headliner, zelfs CO meer zou zijn op RW.
Als net 40’er blijft het voor mij heerlijk jeugdsentiment dus zou ik het wel leuk vinden.
Maar hoe groot is die kans dan nog ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Other news: dEUS komt eindelijk met een nieuwe plaat en die gaat How To Replace It heten.

Tot nu toe 2 shows in de AB maar hopelijk daarna door de grote poort terug op RW.
dEUS is zeer welkom. Ze waren super op Live=Live dit jaar! Ik zou ze de Barn laten afsluiten. Dan komen ook de meer breekbare nummers tot hun recht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

Gebruikers die dit onderwerp bekijken