Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Zitten dan in de VS. Gok dat ze in mei een Europese zaaltour doen, met tussendoor inhaalshows op Primavera en RaR.
Wat voor zaal zouden die hier nu aandoen? Afgelopen jaar was het in Nederland Patronaat voor 650 man, geloof ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Nou: Turnstile, Machine Gun Kelly, Yungblud, BMTH zijn nu alllemaal RW kanshebbers!
Turnstile stond er net en is blijkbaar niet in Europa tijdens RW. Yungblud stond er zelfs de laatste 2 edities. Aan MGK ga ik geen woorden vuilmaken.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
824
1.728
Wat voor zaal zouden die hier nu aandoen? Afgelopen jaar was het in Nederland Patronaat voor 650 man, geloof ik.
Patronaat was in no-time uitverkocht, dus daar waren ze vorig jaar eigenlijk al te groot voor.

Het was overigens een legendarische show in Patronaat. Ik denk op Nick Cave na mijn favoriete concert van 2022, misschien wel gedeelde eerste plek.

Erg moeilijk in te schatten waar ze nu zouden staan inderdaad.. Tivoli Ronda?
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Op welke positie zouden ze die plaatsen? Te hoog zeker? :p
iedere plek op de line up is een te hoge plek voor MGK

maar inderdaad is hij helaas veel te populair dus zal nog wel ten koste gaan van een mooie spot ook.

Verkoopt die veel tickets in België? in NL is het een ziggodome act iig.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
iedere plek op de line up is een te hoge plek voor MGK

maar inderdaad is hij helaas veel te populair dus zal nog wel ten koste gaan van een mooie spot ook.

Verkoopt die veel tickets in België? in NL is het een ziggodome act iig.

Afas toch? Stond hij vorige maand.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
iedere plek op de line up is een te hoge plek voor MGK

maar inderdaad is hij helaas veel te populair dus zal nog wel ten koste gaan van een mooie spot ook.

Verkoopt die veel tickets in België? in NL is het een ziggodome act iig.
Dacht dat die moeiteloos Vorst had uitverkocht laatst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken