Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Ben jij toevallig voorzitter van de MCR fanclub?
denk dat ik gewoon net oud genoeg ben voor de nostalgia hard te voelen. Ben ook wel vorig jaar naar het buitenland geweest om ze aan het werk te zien. Vind gewoon dat een band die over heel europa sportpaleizen vult en in sommige landen zelfs stadiums best wel bekend is en een hoge plaats verdient.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
dEUS is zeer welkom. Ze waren super op Live=Live dit jaar! Ik zou ze de Barn laten afsluiten. Dan komen ook de meer breekbare nummers tot hun recht.
Ja of plekje voor Fred Again..

Al zie ik ze het snelst weer op de main staan. Hebben er ook de nummers voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

Verwijderd lid 37800

Campingartiest
21 mrt 2018
68
32
Bon Iver staat hier vanavond met het vrouwtje op het programma. Voor mij toch ook een naam die gerust mag komen op RW23.

PS: Aurora is ook wel een zalige naam om te strikken, zou echt zalig uit de verf komen in the Barn.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Bon Iver staat hier vanavond met het vrouwtje op het programma. Voor mij toch ook een naam die gerust mag komen op RW23.

PS: Aurora is ook wel een zalige naam om te strikken, zou echt zalig uit de verf komen in the Barn.
Ook present! Uit interesse eens op Ticketswap gekeken maar had dat beter niet gedaan..
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Ja of plekje voor Fred Again..

Al zie ik ze het snelst weer op de main staan. Hebben er ook de nummers voor.
Ideaal met een dance afsluiter erna. Ze hebben de nummers voor de main, maar heb ze ooit op Pukkelpop (2009) 2 avonden op rij de Marquee zien plat spelen. Telkens een andere setlist. Dat was echt top. Zou in de barn ook vuurwerk kunnen geven. Denk ook dat Barman het wat gehad heeft met die mega stages. Ze zoeken wat vaker kleinere festivals (cactus,...) op of spelen meerdere keren in de AB in plaats van lotto arenas en vorst.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Benieuwd hoeveel AB-shows ze weer kunnen doen uitverkopen. Ik veronderstel dat het niet bij twee gaat blijven, right?
Het valt op dat er veel NL data zijn, maar in BE enkel 2 x de AB. Daar zullen wel wat festivals of extra zaalshows bijkomen lijkt mij.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
denk dat ik gewoon net oud genoeg ben voor de nostalgia hard te voelen. Ben ook wel vorig jaar naar het buitenland geweest om ze aan het werk te zien. Vind gewoon dat een band die over heel europa sportpaleizen vult en in sommige landen zelfs stadiums best wel bekend is en een hoge plaats verdient.
Fair enough. Ik ben er ook oud genoeg voor, maar had er toen helemaal niets mee. En nu nog steeds niet.
 

Verwijderd lid 37800

Campingartiest
21 mrt 2018
68
32
Om nog even terug te komen about Ticketswap. Via Trustpilot al enige tijd (vooral vanaf Covid) mensen met klachten. Tickets worden doorverkocht maar code is bij aankomst ongeldig/al ingescand. Toch zorgwekkend als je weet dat je daar dan staat, niet binnen mag en Ticketswap zelf ook amper te contacteren valt.

Desalniettemin veel zin in vanavond en ik mag hopen dat Justin en band dik in vorm zijn!
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
267
132
Om nog even terug te komen about Ticketswap. Via Trustpilot al enige tijd (vooral vanaf Covid) mensen met klachten. Tickets worden doorverkocht maar code is bij aankomst ongeldig/al ingescand. Toch zorgwekkend als je weet dat je daar dan staat, niet binnen mag en Ticketswap zelf ook amper te contacteren valt.

Desalniettemin veel zin in vanavond en ik mag hopen dat Justin en band dik in vorm zijn!
Ik neem aan dat zich dit dan vooral betrekt tot evenementen die geen secure swap hebben hé? Zelf overigens nog nooit problemen mee gehad.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
824
1.728
Toch zorgwekkend als je weet dat je daar dan staat, niet binnen mag en Ticketswap zelf ook amper te contacteren valt.
Ik had het laatst bij een concert. Kaartje werkte niet, dus na het scannen direct een nieuwe gekocht via swap en contact opgezocht met de verkoper. Schijnbaar was ze per ongeluk met het verkeerde kaartje naar binnen gegaan, dus boekte ze het bedrag weer terug. Bij een evenement waar veel kaarten via de swap te koop zijn is dit niet erg, maar bij een gewild concert was dit wel een probleempje geweest.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
892
1.465
Nu Graspop vandaag aangekondigd heeft, kunnen wij morgen misschien een pakketje met namen verwachten? 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.312
1.172
ik kan mij niet herinneren dat werchter ooit in de herstvakantie een aankondiging heeft gedaan

maar ik kan mij zeker vergissen
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
ik kan mij niet herinneren dat werchter ooit in de herstvakantie een aankondiging heeft gedaan

maar ik kan mij zeker vergissen
Kings of Leon en depeche mode dacht ik in 2013. Daar ben ik zeker van. Want ik was op vakantie toen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken