Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Qua (sub)/(co)headliners laat Werchter nu ook niet zo vaak een band 2 jaar na elkaar komen hoor.

Florence van 2015 op 2016, maar wat de keer daarvoor was geen idee hoor.
Dus denk niet dat we Metallica of The War On Drugs moeten verwachten.

Die gekke ThrowbackThursday post die op woensdag verscheen is nog steeds het recentste wat RW gedeeld heeft. Die zijn ook al actiever geweest zo vlak na het begin van een ticketverkoop...

Die gekke ThrowbackThursday post die op woensdag verscheen is nog steeds het recentste wat RW gedeeld heeft. Die zijn ook al actiever geweest zo vlak na het begin van een ticketverkoop...
Personeelstekorten zijn ook hier zichtbaar.

AC/DC blijkbaar een gerucht voor Mad Cool. Dan is Werchter ook een mogelijkheid?
Is helemaal geen gerucht voor Mad Cool. Een of andere vage Spaanse website hoopt dat ze op Mad Cool staan…

En zelfs als ze er staan gaat LN die never nooit op RW zetten. Zou hetzelfde verhaal als Coldplay en U2 zijn…

als ze die op een apart dagevenement zetten verdienen ze even veel zonder een dag vol met bands te booken.

Is helemaal geen gerucht voor Mad Cool. Een of andere vage Spaanse website hoopt dat ze op Mad Cool staan…

En zelfs als ze er staan gaat LN die never nooit op RW zetten. Zou hetzelfde verhaal als Coldplay en U2 zijn…
het is niet zo'n vage Spaanse website, zeker niet voor het genre hier 😉 ( edit, verkeerd topic, dacht dat ik in Graspop topic zat ) genre op Graspop dus, doelde op die Spaanse site Rafabasa ☺️

Laatst bewerkt:
Ik weet niet meer wie het hier onlangs had gezegd, maar inderdaad hoe vet was Deadletter als voorprogramma.. wat een energie, wat een frontman! Ideaal voor de Slope Schuer!

Gisteren YUNGBLUD live gezien in een klein zaaltje te Antwerpen, waar hij zich ook excuseerde YUNGBLUD dat België/Brussel niet opgenomen is in de komende World Tour, maar dat hij wel terug naar ons land komt om voor tienduizend(en) op te treden 😁 #3editiesoprij?

Gisteren YUNGBLUD live gezien in een klein zaaltje te Antwerpen, waar hij zich ook excuseerde YUNGBLUD dat België/Brussel niet opgenomen is in de komende World Tour, maar dat hij wel terug naar ons land komt om voor tienduizend(en) op te treden 😁 #3editiesoprij?
Lijkt me logischer om hem dan op PKP te plaatsen?

Allez ik ga nog 1 ding zeggen over Placebo en dan zal ik zwijgen 🙊 wat een band! Stellen live toch écht nooit teleur, zelfs de 9de keer blijven ze mij zo hard boeien.. die nieuwe nummers overtuigen toch echt wel live. En wat een verademing zonder smartphones (in een toch aardig gevuld sportpaleis btw)

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread