Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Ben eens benieuwd wat bvb een Rosalia doet qua ticket verkoop, denk dat die enkele jaren geleden vrij gemakkelijk een Sportpaleis kon uitverkopen, hoe zou dat nu zijn?
Rosalia staat toch eerder aan het begin van haar carriere hier. Over een aantal jaar zie ik die Sportpaleis wel uitverkopen, nu heeft ze netjes Vorst uitverkocht ... als 1 van de weinigen die er dit najaar staat.

alléjup, tijd voor wat peper in hub gat daar bij LN. Sebiet een mooie worp namen aub!

Wat zou een goede band zijn om op een stakingsdag aan te kondigen, RATM?

(Puur voor fun hoor, speculatie, stel je kan zo om 17:00 iets uit de hoge hoed toveren)

Vanaf 59 tot inderdaad 168 Euro. Ziggo Dome is nog duurder... ik overweeg wel om te gaan maar ga zeker niet meer dan 80 Euro uitgeven

Valt me ook op dat Ziggo Dome niet meer alle prijzen vermeldt bij recent toegevoegde shows. Nu alleen de ''vanaf'' prijs.

Moet er wel nog bij vermeld worden dat die 168 EUR dan nog niet eens de beste plaatsen zijn.
De eerste rijen van het middenplein en de eerste rijen van de tribunes zijn bronze/silver/gold plaatsen, voorbehouden voor de elite en voor meer dan 350 EUR.

Ergerlijke trend die VIP plaatsen.
Wat mij betreft noemen ze het zoals het willen, maar het is gewoon een verdoken prijscategorie, als je een wat goed zicht wil hebben.

Moet er wel nog bij vermeld worden dat die 168 EUR dan nog niet eens de beste plaatsen zijn.
De eerste rijen van het middenplein en de eerste rijen van de tribunes zijn bronze/silver/gold plaatsen, voorbehouden voor de elite en voor meer dan 350 EUR.

Ergerlijke trend die VIP plaatsen.
Wat mij betreft noemen ze het zoals het willen, maar het is gewoon een verdoken prijscategorie, als je een wat goed zicht wil hebben.
Gewoon smerig van mojo. Even een slaatje slaan uit het feit dat het 10 jaar geleden is. Dus de beste plaatsen verkopen voor 350 Euro. Bizar.....

Gewoon smerig van mojo. Even een slaatje slaan uit het feit dat het 10 jaar geleden is. Dus de beste plaatsen verkopen voor 350 Euro. Bizar.....
Elton John in het Sportpaleis heeft dezelfde prijzen.
Als ik 165 EUR betaal verwacht ik (persoonlijk) dan wel een plaats te hebben in pakweg de eerste 10 rijen in blok 002 of 003 op het middenplein.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Ben eens benieuwd wat bvb een Rosalia doet qua ticket verkoop, denk dat die enkele jaren geleden vrij gemakkelijk een Sportpaleis kon uitverkopen, hoe zou dat nu zijn?
Rosalia is pas doorgebroken (periode 2018-9, maar eigenlijk echt mainstream sinds 2021/22), hoezo zou ze 'vroeger wel een Sportpaleis hebben uitverkocht'? Vorst is wel al even uitverkocht overigens. Niet meteen. Maar wel uitverkocht.

de artiesten (vooral in amerika toch) kunnen zich nog altijd achter ticketmaster schuilen en die nemen de schuld wel op zich. Maar dat gaat inderdaad niet blijven duren

"Ticketmaster Delivers All-Time High Reported Fee-Bearing Gross Transacted Value (GTV) of $7.3 Billion Up 62%"

Terwijl kleinere, indie artiesten tournees moeten cancelen vanwege Brexit, slechtere verkoop, mentale gezondheid, niet meer voordelig zijn om überhaupt te touren vanwege verhoogde kosten etc. schaart TM weer eens stevig wat geld bijeen. Lekker.

• Verdrietig
Waarderingen: Raoul
Zelfs geen #throwbackthursday vandaag?
eac.jpg

Elton John in het Sportpaleis heeft dezelfde prijzen.
Als ik 165 EUR betaal verwacht ik (persoonlijk) dan wel een plaats te hebben in pakweg de eerste 10 rijen in blok 002 of 003 op het middenplein.
Ach je kan ook nog een of ander super super ultra premium kaart (Farewell Yellow Brick Road Experience) kopen voor € 849. Koopje toch?

"Ticketmaster Delivers All-Time High Reported Fee-Bearing Gross Transacted Value (GTV) of $7.3 Billion Up 62%"

Terwijl kleinere, indie artiesten tournees moeten cancelen vanwege Brexit, slechtere verkoop, mentale gezondheid, niet meer voordelig zijn om überhaupt te touren vanwege verhoogde kosten etc. schaart TM weer eens stevig wat geld bijeen. Lekker.
Dit doet gewoon pijn om te lezen. Toch waardeer ik het dat je dit deelt.

Ach je kan ook nog een of ander super super ultra premium kaart (Farewell Yellow Brick Road Experience) kopen voor € 849. Koopje toch?
En die blijken dus óók te verkopen...

Idem golden circle Pink op Boutique: staat ook al uitverkocht nu, toch ook een 160 EUR.

Dat is natuurlijk niet de goede manier om een signaal te geven... 😔

Users who are viewing this thread