Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.571
4.500
Volgens mij ga je er net voor aanvang echt nog wel ingeraken. Eenmaal de show begonnen is zou het kunnen dat er rode kruisen komen.

Op dat uur normaal gezien nog veel mensen niet op het festivalterrein. Anderzijds wel ongezien druk voor de eerste act van de dag bij Tesley Brothers…
Jep drukste dat het al geweest is bij de openingsact vooral in de tribunes
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
280
325
Kleine tip ook voor mensen die de Barn in willen, maar de smalle metalen doorgangen links en recht van het midden gaan duizend keer sneller dan die in het midden. Veel mensen die in het midden kamperen en langs links en rechts loop je er gewoon voorbij vaak :)
En links vooraan dus toiletten die je via gang achter de tribunes kunt bereiken.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.634
Alle berichten in de media en dergelijke wakkeren dit natuurlijk ook aan. Ik verwacht dat het gewoon heel de dag druk wordt in de barn
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.634
Gaan amenra, nova twins, puscifer, qotsa, AM nu echt allemaal niet op stream zijn?
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
754
1.271
Update!! 14u meeting bij meetingpoint de paddenstoel voor the Barn! Ik sta er al. Te herkennen aan een zwart shirt met paarse letters (Nova Twins shirt)
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
754
1.271
Meeting moeten we vgm niet doen. Zie heel veel mensen al naar binnen lopen
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.029
3.707
Lijkt me heerlijk wakker worden bij Pip Millet zeg, een stem als een warme douche.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.634
Die PiP millet heeft wat te lang aan dat losse draadje van haar gebreide trui gezeten, blijft niks meer van over
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken