Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Ik vertrek nu ook voor een dag. Amenra zal wel compleet volstaan zeker met The Barn? Hopelijk kom ik er nog in dan.

Zal na Puscifer ook maar blijven staan voor Rosalia denk ik dan
Amenra 15 min vooraf ruim op tijd schat ik in en sluit niet uit dat je tijdens show kan binnenlopen. Wel op eigen risico.

Rosalia ander verhaal ja.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Ik vind het ook niet erg om ruim van tevoren aanwezig te zijn, alleen krijg je nu wel rare effecten. Xavier Rudd fans die hun idool niet kunnen zien omdat de zaal vol zit met Fred fans.
Als dat je idool is dan zorg je toch ook dat je voor aanvang aanwezig bent en dan was er toch geen enkel probleem om Xavier Rudd te zien ?

Ik stond bij Oscar and the Wolf ook verbijsterd hoe weinig mensen er vertrokken achteraf. Ik heb die hele show gedacht dat ik tussen Oscar fans stond, maar die mensen stonden daar allemaal voor Muse.
Hebben zich prima gedragen tijdens OATW.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
280
325
Toen we bij dope naar buiten gingen al rode kruizen en een berg mensen in de rij. Kwamen wel wat mensen naar buiten na Xavier maar nooit genoeg om iedereen naar binnen te krijgen. Dat is dus al voor start vorige show naar binnen om zeker te zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.513
6.183
Voor mij werkt dat dus echt niet. Ik wil niet 3 uur op dezelfde plek moeten staan wachten, show of niet. Ik haal graag een verse pint, ga even naar de wc als het moet en wil me vooral niet gedwongen voelen om me voorin te prakken om een show mee te kunnen maken.
Het is voor mij ook het tegenovergestelde van hoe ik een festival graag ervaar. Juist dat ongedwonge spontane is daar zo fijn.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
De Barn aan de achter- en zijkant openen. Groot scherm aan de buitenzijde tegen de achterkant van de tent plakken. Daar los je al een hoop mee op denk ik.
Voor mij zijn die open tenten ook juist de charme van festivals. Je kan semi in de open lucht je favoriete artiesten zien, vlak voor het concert nog even een biertje halen voordat je gaat dansen op je favoriete muziek.

Als ik ze in een donkere doos wil zien, ga ik wel naar een concertzaal.
 

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
72
65
Als dat je idool is dan zorg je toch ook dat je voor aanvang aanwezig bent en dan was er toch geen enkel probleem om Xavier Rudd te zien ?

Ik stond bij Oscar and the Wolf ook verbijsterd hoe weinig mensen er vertrokken achteraf. Ik heb die hele show gedacht dat ik tussen Oscar fans stond, maar die mensen stonden daar allemaal voor Muse.
Hebben zich prima gedragen tijdens OATW.
Juist doordat je dus debiel vroeg moet zijn, wordt er dus gezorgd dat mensen hun eigen idool. Iets kunnen zien omdat daar mensen met desinteresse staan te wachten op het optreden daarna
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.790
3.746
Voor mij zijn die open tenten ook juist de charme van festivals. Je kan semi in de open lucht je favoriete artiesten zien, vlak voor het concert nog even een biertje halen voordat je gaat dansen op je favoriete muziek.

Als ik ze in een donkere doos wil zien, ga ik wel naar een concertzaal.
Dan is misschien RW niet jouw festival?
 

jarne

Support act
14 feb 2013
970
291
Ik begrijp die “ik heb 1,5u staan wachten en kwam er niet in” niet. Is dat overdreven stemmingmakerij??

Daar is toch bij geen enkele show in de Barn sprake van geweest? Ik ging bij CDW ruim een uur voor aanvang in de rij staan en kon naar voren lopen, tot ca 25% van het podium
Tussen ben howard en editors liep het lekker leeg, tussen sigur ros en Xavier Rudd ook, na Xavier Rudd ging misschien 20% van de tent nog naar buiten, terwijl het veld voor de barn gewoon vol stond, ongezien
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
En nog een ontdekking in die Barn. er is een toilet/dixi pleintje, rechtsvoor aan als je onder de tribunes doorloopt. Hierdoor na Xavier rudd even kunnen afwateren en genieten van nieuwe pintjes..
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.193
10.565
Heb ik ook, maar dan is rw al jaren niet het festival waar je heen moet
Daar ben ik het ook weer niet mee eens. Was er vorig jaar nog met veel plezier. Alleen rode kruizen gezien bij Disclosure maar 15 minuten later alsnog naar binnen gegaan
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
En nog een ontdekking in die Barn. er is een toilet/dixi pleintje, rechtsvoor aan als je onder de tribunes doorloopt. Hierdoor na Xavier rudd even kunnen afwateren en genieten van nieuwe pintjes..

Nice, riep iemand anders hier niet dat dat linksvoor ook het geval was?

Maar waar haal je die nieuwe pintjes vandaan dan??
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Verwachteb jullie echt kruizen bij Amenra, dan laat ik de meeting wel schieten want dat wil ik niet missen
Volgens mij ga je er net voor aanvang echt nog wel ingeraken. Eenmaal de show begonnen is zou het kunnen dat er rode kruisen komen.

Op dat uur normaal gezien nog veel mensen niet op het festivalterrein. Anderzijds wel ongezien druk voor de eerste act van de dag bij Tesley Brothers…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken