Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Mag ik eens polsen waar iedereen op dit forum op hoopt als vervanger voor Stromae ?

Als je één naam mag noemen die je die donderdagavond zou willen zien headlinen, wie zou dat dan zijn ?

Het mag onwaarschijnlijk zijn (lees : moet rare kronkel in tourschema maken of zou bakken vol geld kosten), maar niet onmogelijk (lees : speelt ergens anders die dag, artiest leeft niet meer, etc.).

Wat mij betreft ?

Lana Del Rey
ghost
 
  • Leuk
Waarderingen: YR71

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Mag ik eens polsen waar iedereen op dit forum op hoopt als vervanger voor Stromae ?

Als je één naam mag noemen die je die donderdagavond zou willen zien headlinen, wie zou dat dan zijn ?

Het mag onwaarschijnlijk zijn (lees : moet rare kronkel in tourschema maken of zou bakken vol geld kosten), maar niet onmogelijk (lees : speelt ergens anders die dag, artiest leeft niet meer, etc.).

Wat mij betreft ?

Lana Del Rey
Een USB Aanhanger. Nee grapje. Lana Del Rey
 

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
59
84
Mag ik eens polsen waar iedereen op dit forum op hoopt als vervanger voor Stromae ?

Als je één naam mag noemen die je die donderdagavond zou willen zien headlinen, wie zou dat dan zijn ?

Het mag onwaarschijnlijk zijn (lees : moet rare kronkel in tourschema maken of zou bakken vol geld kosten), maar niet onmogelijk (lees : speelt ergens anders die dag, artiest leeft niet meer, etc.).

Wat mij betreft ?

Lana Del Rey
Blur, ghost
 
  • Leuk
Waarderingen: YR71

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
nog een fan, van alors on danse naar hail satan.
MjAyMjA2ZjgyZDk2ZDQ1OTY0MTc1NzY0ZjkyZWNhZWRkM2ZhMDg
 
  • Geweldig
Waarderingen: YR71

YR71

Campingartiest
20 feb 2023
53
24
Ghost zou ook mooi zijn voor mij, maar laat die dan maar het laat slot hebben. In een donkere sfeer wordt Ghost best geserveerd. (moesten ze Stormzy dan het laatste slot willen geven en Ghost ervoor zetten)
 

vgh

Playlistbediener
23 jan 2023
7
5
Mag ik eens polsen waar iedereen op dit forum op hoopt als vervanger voor Stromae ?

Als je één naam mag noemen die je die donderdagavond zou willen zien headlinen, wie zou dat dan zijn ?

Het mag onwaarschijnlijk zijn (lees : moet rare kronkel in tourschema maken of zou bakken vol geld kosten), maar niet onmogelijk (lees : speelt ergens anders die dag, artiest leeft niet meer, etc.).

Wat mij betreft ?

Lana Del Rey
The Strokes zou mijn hele jaar maken! Rock en Seine ligt mij qua datum niet zo goed dus ik hoop nog op een klein mirakel. Dacht dat Pukkelpop hun kans ging grijpen om ze binnen te halen maar dat is kennelijk ook niet gebeurd..
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: koolket en mattman

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
The Strokes zou mijn hele jaar maken! Rock en Seine ligt mij qua datum niet zo goed dus ik hoop nog op een klein mirakel. Dacht dat Pukkelpop hun kans ging grijpen om ze binnen te halen maar dat is kennelijk ook niet gebeurd..
die weten ook wel wat de werchter verkoop in 2020 was. ik vermoed dat we the strokes niet meer in België gaan zien vooraleer die mannen wat inboeten qua positie/prijs
 
  • Leuk
Waarderingen: vgh

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
401
528
Lana del Rey (sinds ik die naam heb laten vallen vraagt mijn dochter bijna elke dag of er al een vervanger bekend is).
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
914
949
die weten ook wel wat de werchter verkoop in 2020 was. ik vermoed dat we the strokes niet meer in België gaan zien vooraleer die mannen wat inboeten qua positie/prijs
Klopt het dat de verkoop toen tegenviel ?

Afgaand op de overrompeling van The Strokes t-shirts op Best Kept Secret vorig jaar verwacht ik wel dat die vlot dagkaarten kunnen verkopen.
Ik vond hun optreden toen trouwens dik OK. Alleen jammer dat ze zoveel te laat begonnen, de diva's.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Mag ik eens polsen waar iedereen op dit forum op hoopt als vervanger voor Stromae ?

Als je één naam mag noemen die je die donderdagavond zou willen zien headlinen, wie zou dat dan zijn ?

Het mag onwaarschijnlijk zijn (lees : moet rare kronkel in tourschema maken of zou bakken vol geld kosten), maar niet onmogelijk (lees : speelt ergens anders die dag, artiest leeft niet meer, etc.).

Wat mij betreft ?

Lana Del Rey
Tool
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Klopt het dat de verkoop toen tegenviel ?

Afgaand op de overrompeling van The Strokes t-shirts op Best Kept Secret vorig jaar verwacht ik wel dat die vlot dagkaarten kunnen verkopen.
Ik vond hun optreden toen trouwens dik OK. Alleen jammer dat ze zoveel te laat begonnen, de diva's.
ik dacht dat @jimmywe hier wel op gereageerd had dat the strokes duidelijk niet genoeg kaarten verkocht had om een dag te dragen en dat daar gezocht werd naar een oplossing
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken