Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

YR71

Campingartiest
20 feb 2023
53
24
Iggy vs Stormzy vind ik de lastigste, nog erger dan QOTSA vs Rosalia. Maar kan begrijpen dat Liam en Editors wel wt overlap heeft qua fans.

Echt veel nare clashes voor mij dit jaar. Heb ik normaal nooit zo op RW.
Ja, ik heb QOTSA nog nooit gezien dus zou voor mij de eerste keer zijn dus die is wel voor mij moeilijker dan bij jou die ze al heeft gezien. Stormzy is mijn ding niet echt dus dat is geen clash voor mij (ieder zijn/haar/diens smaak he!), geef mij maar Kendrick Lamar of zo.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
871
Iggy vs Stormzy vind ik de lastigste, nog erger dan QOTSA vs Rosalia. Maar kan begrijpen dat Liam en Editors wel wt overlap heeft qua fans.

Echt veel nare clashes voor mij dit jaar. Heb ik normaal nooit zo op RW.
Weinig lastige clashes voor mij dit jaar. Ik kan elke dag een redelijk mooi parcours uitstippelen zonder al te veel te moeten midden.

Lastigste clash : Fever Ray vs. Editors
 
  • Leuk
Waarderingen: YR71

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Weinig lastige clashes voor mij dit jaar. Ik kan elke dag een redelijk mooi parcours uitstippelen zonder al te veel te moeten midden.

Lastigste clash : Fever Ray vs. Editors
Ja ik kom ook elke dag wel op een mooi parcours hoor. Maar er moeten er toch wel wat must-sees sneuvelen...

Nu nog hopen op een mooie, boeiende afsluiter van de eerste festivaldag.
 
  • Leuk
Waarderingen: YR71

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
158
84
Aardig wat clashes en/of ergens wat eerder weg moeten gaan om de tent binnen te kunnen komen.

BBR - Bears Den
Black Keys - Ben Howard
Aurora - Iggy
Liam - Editors
Fred Again - Murder Capital (dit is de zwaarste clash voor mij)
 
  • Wow
Waarderingen: YR71

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
871
Mag ik eens polsen waar iedereen op dit forum op hoopt als vervanger voor Stromae ?

Als je één naam mag noemen die je die donderdagavond zou willen zien headlinen, wie zou dat dan zijn ?

Het mag onwaarschijnlijk zijn (lees : moet rare kronkel in tourschema maken of zou bakken vol geld kosten), maar niet onmogelijk (lees : speelt ergens anders die dag, artiest leeft niet meer, etc.).

Wat mij betreft ?

Lana Del Rey
 

YR71

Campingartiest
20 feb 2023
53
24
Mag ik eens polsen waar iedereen op dit forum op hoopt als vervanger voor Stromae ?

Als je één naam mag noemen die je die donderdagavond zou willen zien headlinen, wie zou dat dan zijn ?

Het mag onwaarschijnlijk zijn (lees : moet rare kronkel in tourschema maken of zou bakken vol geld kosten), maar niet onmogelijk (lees : speelt ergens anders die dag, artiest leeft niet meer, etc.).

Wat mij betreft ?

Lana Del Rey
Metallica, sowieso
 

Bijlagen

  • 351693114_3414831152109770_1714309724679004992_n.jpg
    351693114_3414831152109770_1714309724679004992_n.jpg
    275,8 KB · Weergaven: 16

Joepskes

Playlistbediener
21 nov 2012
32
16
Mag ik eens polsen waar iedereen op dit forum op hoopt als vervanger voor Stromae ?

Als je één naam mag noemen die je die donderdagavond zou willen zien headlinen, wie zou dat dan zijn ?

Het mag onwaarschijnlijk zijn (lees : moet rare kronkel in tourschema maken of zou bakken vol geld kosten), maar niet onmogelijk (lees : speelt ergens anders die dag, artiest leeft niet meer, etc.).

Wat mij betreft ?

Lana Del Rey
Foo Fighters
 
  • Geweldig
Waarderingen: NoLifeIzze

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
78
102
Niet vervelend bedoelt, maar dat laatste hoor je echt elk jaar hypes die daarna echt niet doorstoten naar main headlineplekken op allround festivals. Ik noem een Flume of Skrillex.
Hype is een woordje dat hier te weinig gebruikt wordt imo. Niks mis met de huidige headliners en co-headliners, iedereen verdient z'n plaats, maar ik prefereer toch bands die hun sporen al veel langer verdienden. Ieder z'n smaak :). Benieuwd onder welke categorie jullie mij zouden brengen : gemiddelde Werchter-ganger? Rock-festivalganger? USB-hater? Het maakt me niet uit, ik ga genieten van zowel Fred Again als QOTSA.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Mag ik eens polsen waar iedereen op dit forum op hoopt als vervanger voor Stromae ?

Als je één naam mag noemen die je die donderdagavond zou willen zien headlinen, wie zou dat dan zijn ?

Het mag onwaarschijnlijk zijn (lees : moet rare kronkel in tourschema maken of zou bakken vol geld kosten), maar niet onmogelijk (lees : speelt ergens anders die dag, artiest leeft niet meer, etc.).

Wat mij betreft ?

Lana Del Rey
Harry Styles
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Mag ik eens polsen waar iedereen op dit forum op hoopt als vervanger voor Stromae ?

Als je één naam mag noemen die je die donderdagavond zou willen zien headlinen, wie zou dat dan zijn ?

Het mag onwaarschijnlijk zijn (lees : moet rare kronkel in tourschema maken of zou bakken vol geld kosten), maar niet onmogelijk (lees : speelt ergens anders die dag, artiest leeft niet meer, etc.).

Wat mij betreft ?

Lana Del Rey
Lana Del Rey
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

simonbolivar

Randprogramma
3 jul 2019
142
114
Mag ik eens polsen waar iedereen op dit forum op hoopt als vervanger voor Stromae ?

Als je één naam mag noemen die je die donderdagavond zou willen zien headlinen, wie zou dat dan zijn ?

Het mag onwaarschijnlijk zijn (lees : moet rare kronkel in tourschema maken of zou bakken vol geld kosten), maar niet onmogelijk (lees : speelt ergens anders die dag, artiest leeft niet meer, etc.).

Wat mij betreft ?

Lana Del Rey
Edit: één naam, dan maar Lana ;)
 
Laatst bewerkt:

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Mag ik eens polsen waar iedereen op dit forum op hoopt als vervanger voor Stromae ?

Als je één naam mag noemen die je die donderdagavond zou willen zien headlinen, wie zou dat dan zijn ?

Het mag onwaarschijnlijk zijn (lees : moet rare kronkel in tourschema maken of zou bakken vol geld kosten), maar niet onmogelijk (lees : speelt ergens anders die dag, artiest leeft niet meer, etc.).

Wat mij betreft ?

Lana Del Rey
Foo Fighters
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken