Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.500
3.693
Als je in de Benelux je festivaldag wil uitverkopen boek je in ieder geval niét Blur als headliner. Blij dat ik ze in de Ziggo kan zien, al zal die ook halfvol zijn volgens mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.022
4.994
De combi Rosalía en Arctic Monkeys verkoopt blijkbaar uit. En je hebt festivallers die van zelfkastijding houden en voor Muse kiezen. Of zou Fred Again.. en Sigur Rós voor de uitverkochte zondag zorgen (en Interpol)?
 
Laatst bewerkt:

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.500
3.693
De combi Rosalía en Arctic Monkeys verkoopt blijkbaar uit. En je hebt festvallers die van zelfkastijding houden en voor Muse kiezen. Of zou Fred Again.. en Sigur Rós voor de uitverkochte zondag zorgen (en Interpol)?
Prima dat je Muse niks vindt, maar je staat wat los van de werkelijkheid gast. Moet nog bijkomen van Depeche Mode zeker? Hopen dat die er volgend jaar staan!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Wel knap van Muse hoe ze zich van een (in mijn beleving althans) vrij breed gewaardeerde festivalact toch tot zo’n grote splijtzwam ontwikkeld hebben.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.022
4.994
Wel knap van Muse hoe ze zich van een (in mijn beleving althans) vrij breed gewaardeerde festivalact toch tot zo’n grote splijtzwam ontwikkeld hebben.
Die laatste albums werken niet in hun voordeel. Kan me nog herinneren dat het tussen Coldplay en Muse ging om wie zou doorbreken. Muse is wel iets dichter bij hun eigen sound gebleven. Dat dan weer wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.419
2.773
Die laatste albums werken niet in hun voordeel. Kan me nog herinneren dat het tussen Coldplay en Muse ging om wie zou doorbreken. Muse is wel iets dichter bij hun eigen sound gebleven. Dat dan weer wel.
Coldplay muzikaal toch echt wel diep gezakt in mijn oren.
Dieper dan Muse.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Verwijderd lid 339

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Die laatste albums werken niet in hun voordeel. Kan me nog herinneren dat het tussen Coldplay en Muse ging om wie zou doorbreken. Muse is wel iets dichter bij hun eigen sound gebleven. Dat dan weer wel.
Maar wel wereldwijd, elke show die ze doen op enkele minuten uitverkopen.
Gewoonweg 1 van de grootste bands ter wereld. Muse gaat al jaren enkel maar bergaf, zowel op plaat als qua ticketverkoop.
Ik zet Coldplay nooit op op spotify ofzo, maar moet gewoon toegeven dat hun shows steeds fantastisch zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.655
7.631
Maar wel wereldwijd, elke show die ze doen op enkele minuten uitverkopen.
Gewoonweg 1 van de grootste bands ter wereld. Muse gaat al jaren enkel maar bergaf, zowel op plaat als qua ticketverkoop.
Ik zet Coldplay nooit op op spotify ofzo, maar moet gewoon toegeven dat hun shows steeds fantastisch zijn.
Die Muse shows in Nederland en België verkopen wel steevast uit.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.095
448
Eerste setlist van ben howard! Blij dat end of the affaire er nog in zit
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Eerste setlist van ben howard! Blij dat end of the affaire er nog in zit
Ik gok dat veel nummers van Collections From The Whipeout ingeruild gaan worden voor nummers van zijn nog te verschijnen nieuwe plaat.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.702
2.347
Toch ergens zonde dat artiesten soms albums volledig links laten liggen. Zeker als het je break through album is. Nu als je jezelf niet meer kan identificeren met de muziek van toen, alle begrip.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken