Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
311
153
Was er nu sprake van nieuwe Hive campingtickets die zouden vrijkomen of heb ik dat gedroomd? Heb 2 vrienden die er nog geen hebben dus zou mijn week/maand/jaar af maken xd
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
3.006
4.073
Was er nu sprake van nieuwe Hive campingtickets die zouden vrijkomen of heb ik dat gedroomd? Heb 2 vrienden die er nog geen hebben dus zou mijn week/maand/jaar af maken xd

Ik ben ook elke dag aan het checken, heb er zelf nog 1 nodig 😅
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
3.006
4.073
Zouden Holly Humberstone en Sam Fender samen Seventeen Going Under doen bij 1 van de 2, nee zeker?
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
315
210
Zie nu ook op site dat je op voorhand Parkeerticket moet aanschaffen, alleen zijn ze nog niet te koop, lockers ook nog steeds niet, camping A1 moet op blauw 1 dacht ik, wij parkeren altijd op de parkeerplaats achter A1…(was A8) geloof ik….maar even afwachten of dit dezelfde is? Weet iemand dit toevallig😬?
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
315
210
Zie nu ook op site dat je op voorhand Parkeerticket moet aanschaffen, alleen zijn ze nog niet te koop, lockers ook nog steeds niet, camping A1 moet op blauw 1 dacht ik, wij parkeren altijd op de parkeerplaats achter A1…(was A8) geloof ik….maar even afwachten of dit dezelfde is? Weet iemand dit toevallig😬?
 

Bijlagen

  • 05409E0B-6873-45D3-ACEA-B712A836B4CE.jpeg
    05409E0B-6873-45D3-ACEA-B712A836B4CE.jpeg
    148,5 KB · Weergaven: 79

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
173
187
Zie nu ook op site dat je op voorhand Parkeerticket moet aanschaffen, alleen zijn ze nog niet te koop, lockers ook nog steeds niet, camping A1 moet op blauw 1 dacht ik, wij parkeren altijd op de parkeerplaats achter A1…(was A8) geloof ik….maar even afwachten of dit dezelfde is? Weet iemand dit toevallig😬?
Waar op de website zie je dit dan? Ik zie van allerlei tickets te koop, maar geen parking tickets.. ook niet dat dit op voorhand kan of moet..
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Drank- en eetbonnen
Onze vertrouwde, papieren drank- en eetbonnen zijn niet meer. In het Festivalpark betalen we drank en eten vanaf dit jaar cashless met Coins. Ook op Camping The Hive en The Hive Resort zijn dezelfde Coins geldig. In voorverkoop kost één Coin 3,25 euro, tijdens het festival betaal je 3,50 euro per Coin.
De chip op je polsbandje is jouw elektronische portemonnee waar je Coins oplaadt en vervolgens mee kan betalen in het Festivalpark, op The Hive en The Hive Resort. Coins kan je opladen op je polsbandje aan de kassa’s of via een QR-code die je met de smartphone scant.
Coins zijn in voorverkoop verkrijgbaar tot en met zondag 25 juni 2023. Je koopt ze per 20, 40, 60 of 80 stuks via ticketmaster.be. De voucher die je toegestuurd krijgt, wissel je on site in.
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.418
3.472
Zelfde systeem op CORE binnen een paar weken, ik zal verslag doen over hoe dat loopt ;)
Zal wel prima werken zoals het op Tomorrowland al jaren gebeurt.
 
  • Leuk
Waarderingen: BetterDays

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Ik vind het maar niks... Doe dan gewoon rechtstreeks pinnen aan de bar, niet zo'n halfslachtige tussenoplossing. Zoals anderen al zeggen, je kunt nu dus geen bonnen meer verzamelen voor een rondje én je moet alsnog eerst langs een kassa en daarna pas naar de bar. En ik hoop ook dat je je eigen bandje kan uitlezen, want anders heb je ook nog eens geen idee wat er nog op staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en wesvs

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
172
172
Op sziget ook al zo, werkte prima in 2019! Alleen snap ik wel dat grote groepen hier minder tevreden mee zullen zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken