De realiteit ligt vaak in het midden. Ik reageer er zo op omdat ik helaas van dichtbij gezien heb wat een aanklacht uit wraak met iemand kan doen… Net zoals effectief het slachtoffer zijn van misbruik is valselijk beschuldigd worden de hel. En de persoon die ik ken is dan nog geen publiek figuur…Ongeacht of hij het gedaan heeft of niet, is de kans dat hij vrijgesproken wordt inderdaad vrij groot. Zedenzaken en gebrek aan bewijs, name a more iconic duo. Dus die stellige ontkenning en overtuiging van hem kan me gestolen worden eerlijk gezegd. Zo zou iedere dader op zo'n aanklacht kunnen reageren.
Neemt niet weg dat ik het verder met je eens ben dat het wrang is om te cancellen op basis van alleen een aanklacht hoor. Ik heb alleen bar weinig vertrouwen in het rechtssysteem op dit gebied. En persoonlijk geloof ik uit principe eigenlijk altijd de vrouwen die met zoiets naar buiten komen. De realiteit op dit gebied leert ons helaas dat veel mannen het voordeel van de twijfel niet verdienen.
Soit. Als shit toch de fan hit… Rina Sawayama staat de dag na de (nu nog) show van Slowthai op Opener.